Meer mama's die weer voor een kindje gaan?

Ik wens je succes! Moet er zelf absoluut niet aan denken! 9maanden zwanger 9maanden ontzwangeren, moet er niet aan denken in die maanden weeerrr zwanger te worden, Ben nog niet eens de oude van deze bevalling 22 Juni.

Die van ons schelen ook 13 maanden! Ik vind het geweldig! Rollie, gefeliciteerd! En Marijke,ik duim voor jullie dat jullie ook snel weer 2 van die prachtige streepjes mogen bewonderen!

Als jij het prettig vind om er weinig of juist veel leeftijdsverschil tussen te hebben moet je dat gewoon doen zoals je zelf wil!
Wij hebben nu 3 kinderen maar ik wil niet uitsluiten dat daar ooit nog eentje bij komt en dan maakt het mij niet uit wat anderen daar van vinden dat kunnen wij prima zelf bepalen!
Ik hoop dat je wens snel in vervulling mag gaan!

Heel herkenbaar die vooroordelen.Wij zijn dmv IVF zwanger geraakt na 4 jaar dokteren en onze dochter is nu 9mnd.Eind van deze maand gaan we weer naar het zh voor intake IVF.We willen weer gaan voor een tweede,ook omdat wij er met de eerste al lang over hebben gegaan en het ons leuk lijkt als er niet veel leeftijdsverschil tussen zit.
Sommige mensen in directe omgeving weten dat we weer willen gaan starten.Je krijgt dan ook van die stomme reacties: o wat snel of wil je nog een keer dat hele traject in.
Zo irritant vind ik dat.

Terug
Bovenaan