Meer meiden die al ongeveer in ronde 10 zijn?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik voel me een beetje tussen wal en schip op dit moment. Als ik op de
nod lijst kijk zijn de meeste tussen ronde 1 en 5, maar een paar meiden
zijn al net zo lang als ik bezig. Voor het andere forum (als zwanger
worden langer duurt) ben ik nog te kort bezig, want we zijn gelukkig
nog niet in de medische molen terecht gekomen. Zijn er meer meiden
zoals ik?

Groetjes Noor

Hoi Noor....

Ik zit niet in ronde 10....Maar in ronde 7 voor ons 1ste kindje...
Las in de nod lijst van oktober dat je 5 okt.. je nod had ????!!! En ???
Ik heb 19 okt. mijn nod..Wordt weer spannend...
In mijn omgeving raakt ook bijna iedereen zwanger binnen de 5 maand...
Maar goed...Het zal vast wel een keer komen...Hopen dat het niet meer te lang
duurt....hahaha...Wordt soms wat ongeduldig..
Succes..

Liefs Lies

Ja! inderdaad 5 okt!!! hoe is het gegaan???
Ik ben er ook zo eentje waar het denk ik wat langer bij duurt. Ik zit ook in ronde 10 !!! Heb as donderdag 12 okt mijn NOD maar voel nog helemaal niks... dus het sterk het vermoeden dat het deze keer ook weer niks is!!! Jijj de 19e????? spannend zeg!!!
Voor mij is het ook de 1ste namelijk!!!!

Succes he!!!
groetjes

Hoi Noor

Bij mij heeft de eerste zwangerschap ongeveer een jaar op zich laten wachten.
Zijn nu bezig voor de 2e en zitten nu in ronde 2 en eerlijk gezegd (misschien te negatief denkend) ga ik er nu ook maar uit dat het een jaar op zich laat wachten alles wat eerder is, is dan leuk meegenomen. Veel succes en hou ons op de hoogte.

Groetjes bg

Hai meiden,

Dank je voor jullie lieve  reacties. Fijn om te horen dat ik niet de enige ben (ook al weet je dat stiekum wel)! Mijn nod was idd 5 oktober maar de rode duivels zijn 4 oktober al gekomen, helaas. Nu zitten we dus in ronde 10 (ik had op de nod-lijst verkeerd gerekend, omdat we de eerste maand dat ik van de pil af was voorzichtig zijn geweest).

Ik heb eigenlijk altijd al gedacht dat ik geen kinderen zou kunnen krijgen en nu lijkt dat steeds bevestigd te worden, raar he. Of misschien moet ik er gewoon meer in geloven. We hebben besloten dat we als het deze maand niet raak is langs de dokter gaan, al wil die misschien nog niets doen kan hij ons wel tips geven of geruststellen.

Voor degenen die bijna hun nod hebben, toch weer spannend! Ik zal voor jullie duimen!

Groetjes Noor

Hoi Noor,

Zoals je kunt lezen ben  je echt niet de enige hoor, bij wie het wat langer duurt.
Bijzonder om te lezen dat je het gevoel hebt, dat het niet gaat lukken. Dat gevoel heb ik namelijk ook altijd al gehad. Mijn moeder heeft er  een aantal jaren over gedaan om mij te krijgen (ik ben de enige) en in mijn omgeving  zijn een aantal stellen waarbij het niet lukt of niet snel gegaan is. Dus mijn verwachtingen zijn ook niet hooggespannen.
Ik ben niet in de 10 ronde maar wel al vanaf januari bezig en inmiddels meer dan 80 dagen overtijd ... Ik kan niet veel anders doen dan afwachten.
Sterkte ermee. We blijven positief, wie weet hoe het zal lopen ...

Liefs, BB

quote: Blossombaby reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-10-2006 21:21:27'));

Hoi Noor,

Zoals je kunt lezen ben  je echt niet de enige hoor, bij wie het wat langer duurt.
Bijzonder om te lezen dat je het gevoel hebt, dat het niet gaat lukken. Dat gevoel heb ik namelijk ook altijd al gehad. Mijn moeder heeft er  een aantal jaren over gedaan om mij te krijgen (ik ben de enige) en in mijn omgeving  zijn een aantal stellen waarbij het niet lukt of niet snel gegaan is. Dus mijn verwachtingen zijn ook niet hooggespannen.
Ik ben niet in de 10 ronde maar wel al vanaf januari bezig en inmiddels meer dan 80 dagen overtijd ... Ik kan niet veel anders doen dan afwachten.
Sterkte ermee. We blijven positief, wie weet hoe het zal lopen ...

Liefs, BB

Hoi,
Nee ik ben niet de enige en er zijn ook genoeg meiden die al veeeeeeel langer bezig zijn en die denken "wat een gezeur". Maar goed, ieder zijn sores he!
Denk jij dat het ook psychisch kan zijn, dus dat het niet lukt omdat je denkt dat het niet gaat lukken? Of zal dat te ver gaan?
We zijn trouwens even lang bezig, ik ben ook in januari gestopt met de pil, alleen kortere cycli.
Kan de huisarts niets doen om je cyclus te verkorten? En ben je echt niet zwanger?

Liefs Noor

Hi,
(hoe doe je dat, met die quote?Ben a-technisch!)
Grappig, ik denk ook vaak  zoals jij. Zou je je lichaam kunnen beinvloeden?
Ik  denk  dat als je zwanger wil worden, je  daar op in gaat stellen en dat het daarom gewoon lijkt alsof het zolang duurt. Als ik diverse boeken erop na sla, dan lees ik dat een jaar tot twee jaar echt niet heel uitzondelijk is.  
In mijn geval (ik ben 32) als je eenmaal samen besloten hebt om er voor te gaan dan duurt iedere week te  lang. Ik probeer er niet teveel bij na te denken, maar sinds ik dit forum ontdekt heb ben ik er toch weer meer mee bezig.
Ben benieuwd hoe lang het nog duurt voor we zwanger zijn!
Groetjes!

Terug
Bovenaan