Meer meiden die al ongeveer in ronde 10 zijn?

Hoi,

Je krijgt zo'n quote als je niet op "reageren" klikt maar op de 2 tekstballonnetjes die rechtsboven naast een item staan.

Ik heb je verhaal gelezen in je eigen topic en ik vind het wel knap dat je er zo rustig onder kan blijven. Ik moet me elke maand inhouden om niet voor mijn nod te gaan testen (meestal doe ik dat dan ook hoewel ik weet dat het geen zin heeft).
Heb je ooit je temperatuur bijgehouden? Misschien dat je daaruit kan opmaken of je zwanger bent.

Ik vind ook elke maand te lang duren en de teleurstelling dat de duivels er weer zijn is best zwaar. Ik krijg ook steeds meer last van PMS kwaaltjes, die weer lijken op zwangerschaps-symptomen. Maar misschien alleen maar een teken dat mijn lichaam steeds meer aan het ontpillen is. Ik ben 14 jaar aan de pil geweest dus dat kan best invloed hebben denk ik.

Nou meid, ik hoop dat je of zwager bent, of dat de rode duivels snel mogen komen, dan weet je tenminste waar je aan toe bent!

Groetjes

heel herkenbaar, ik zit nu in ronde euuh,...9 eigenlijk. (februari begonnen). en net ongi geworden (zie ook ander bericht van mij).
ik was op dag 50 van cyclys bezig, dus had al getest , helaas

ik ben een tijdje van he forum afgeweest omdat ik er teveel mee bezig was, ging wel beter, maar nu weer heel erg depri. vooral omda het lijkt dat iedereen die jekent vrolijk zwanger raakt en alles doodnormaal is. Ga je toch twijfelen aan jezelf(mijn vriend twijfelt ook aan zichzelf, niet aan mij hoor!). Dan kan ineens tot je doorschieten zo van; stel nou dat wij geen kinderen kunnen krijgen? hoe gaan we daar in hemelsnaam mee om,   hoe vertellen we het de familie ed? ja daar ben ik nu al soms mee bezig, er ghe>?
nou moed houden maar meiden.
groet
boekie

Hoi boekie,

Wat balen dat je toch ongi bent geworden, maar je kunt nu eindelijk weer verder met de nieuwe ronde, om er een klein positief puntje uit te halen.

Ik herken het gevoel wel dat er iets mis is met je. Ik heb zelfs al uitgezocht wat voor onderzoeken ze kunnen doen en wat voor methodes er zijn om toch zwanger te worden. Is best ziek eigenlijk als ik er over nadenk. Maar ik ben een echte control-freak, wil alles kunnen plannen en onder controle kunnen houden.

Ik heb vroeger weleens periodes gehad dat mijn afscheiding heel vies rook (geen lekker verhaal he) en nu denk ik, misschien heb ik toen wel een ziekte gehad en ben ik onvruchtbaar.

Ach ja, je kunt jezelf echt helemaal gek maken.
Toch fijn om er op het forum over te kunnen praten!

Groetjes Noor

quote: Noor22 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-10-2006 09:36:19'));

Hoi,

Ik voel me een beetje tussen wal en schip op dit moment. Als ik op de nod lijst kijk zijn de meeste tussen ronde 1 en 5, maar een paar meiden zijn al net zo lang als ik bezig. Voor het andere forum (als zwanger worden langer duurt) ben ik nog te kort bezig, want we zijn gelukkig nog niet in de medische molen terecht gekomen. Zijn er meer meiden zoals ik?

Groetjes Noor

Hoi Noor,

Echt heel erg herkenbaar wat je schrijft... Ik zit ook in ronde 10 en we zijn vanaf november vorig jaar bezig (ik heb meestal een cyclus van 5 weken).
Zoals anderen hier ook al schreven heb ik óók al heel lang dat gevoel wat jij ook hebt. Ik heb ook altijd op de een of andere manier het gevoel gehad dat het bij mij wel een niet zou kunnen lukkken...

Ik ben al bij de huisarts geweest, ik moet na deze cyclus (ik heb ws. ergens volgende week mijn NOD) nog 1 ronde tempen en dan weer terug naar de huisarts... Dan wordt ik ws. door verwezen naar het ziekenhuis.

Ik herken wel wat je schrijft, dat we er hier een klein beetje buiten vallen, maar bij het andere forum passen we er inderdaad ook nog niet tussen...

Maar je bent dus echt niet de enige...

Hee sterkte en we gaan ervoor!!

Groetjes jelka

quote: Noor22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-10-2006 13:16:44'));

Hoi boekie,

Wat balen dat je toch ongi bent geworden, maar je kunt nu eindelijk weer verder met de nieuwe ronde, om er een klein positief puntje uit te halen.

Ik herken het gevoel wel dat er iets mis is met je. Ik heb zelfs al uitgezocht wat voor onderzoeken ze kunnen doen en wat voor methodes er zijn om toch zwanger te worden. Is best ziek eigenlijk als ik er over nadenk. Maar ik ben een echte control-freak, wil alles kunnen plannen en onder controle kunnen houden.

Ik heb vroeger weleens periodes gehad dat mijn afscheiding heel vies rook (geen lekker verhaal he) en nu denk ik, misschien heb ik toen wel een ziekte gehad en ben ik onvruchtbaar.

Ach ja, je kunt jezelf echt helemaal gek maken.
Toch fijn om er op het forum over te kunnen praten!

Groetjes Noor

he ja, dat heb ik ook wel, dat ik extra op mijn afscheiding e.d. let en bedenk wat ik allemaal aan kwaaljtes heb gehad. Maar ik heb 2x een afwijkende geur/kleur gehad en toen geljk naar de dokter geweest. het was in beide gevallen een kleine infectie en niets bedreigend en met een zalfje binnen 2 dagen over. Dus tja. het stomme is dat ik de neiging om aan mijn moeder te vragen hoe het zat met haar eerste zwangerschap enzo). nog onderdruk omdat ik haar nog niet wil vertellen dat we er mee bezig zijn. Zij zal dan maandelijks mij gana vragen : en>??? Ze heeft inmiddels al ontdekt dat ik van de pil af ben en mijn schoonvadder weet dat inmiddels ook (van haar), dus je snapt dat ik wat voorichtig ben.!
het moeilijkste vind ik dat als andere bekenden van je ineens (?!?) zwanger zijn. Om dan echt blij t ezijn vind ik lastig.
maarre: gelukkig doen mijn vriend en ik ook nog heel veel andere leuke dingen zodat we wat afleiding krijgen.
groetjes
boekie

Hoi Noor,

Echt
heel erg herkenbaar wat je schrijft... Ik zit ook in ronde 10 en we
zijn vanaf november vorig jaar bezig (ik heb meestal een cyclus van 5
weken).
Zoals anderen hier ook al schreven heb ik óók al heel lang
dat gevoel wat jij ook hebt. Ik heb ook altijd op de een of andere
manier het gevoel gehad dat het bij mij wel een niet zou kunnen
lukkken...

Ik ben al bij de huisarts geweest, ik moet na deze
cyclus (ik heb ws. ergens volgende week mijn NOD) nog 1 ronde tempen en
dan weer terug naar de huisarts... Dan wordt ik ws. door verwezen naar
het ziekenhuis.

Ik herken wel wat je schrijft, dat we er hier
een klein beetje buiten vallen, maar bij het andere forum passen we er
inderdaad ook nog niet tussen...

Maar je bent dus echt niet de enige...

Hee sterkte en we gaan ervoor!!

Groetjes jelka

Hoi Jelka,

Dank je voor je reactie.

Dus je huisarts nam je wel serieus? Is je man/vriend ook meegeweest?

Ik ben een beetje bang dat je gewoon weer weggestuurd wordt onder het
mom van "ga maar eens lekker samen op vakantie, probeer minder stress
te hebben" o.i.d.

Ik dacht dat er veel meiden op dit forum waren die nog maar heel kort
bezig waren maar ik kom er steeds meer achter dat we met best wel een
clubje zijn haha. Wel leuk om je gevoelens te kunnen delen.

Ach ja, ik denk maar, onze kindjes worden gewoon heeeeeeeeeel leuk en bijzonder, daarom duurt het wat langer om ze te maken!

Jij ook veel sterkte gewenst, toch weer spannend om bijna je nod te hebben!

Ik ben op dag 10 dus weer aan de klus!

Groetjes Noor

he ja, dat heb ik ook wel, dat ik extra op
mijn afscheiding e.d. let en bedenk wat ik allemaal aan kwaaljtes heb
gehad. Maar ik heb 2x een afwijkende geur/kleur gehad en toen geljk
naar de dokter geweest. het was in beide gevallen een kleine infectie
en niets bedreigend en met een zalfje binnen 2 dagen over. Dus tja. het
stomme is dat ik de neiging om aan mijn moeder te vragen hoe het zat
met haar eerste zwangerschap enzo). nog onderdruk omdat ik haar nog
niet wil vertellen dat we er mee bezig zijn. Zij zal dan maandelijks
mij gana vragen : en>??? Ze heeft inmiddels al ontdekt dat ik van de
pil af ben en mijn schoonvadder weet dat inmiddels ook (van haar), dus
je snapt dat ik wat voorichtig ben.!
het moeilijkste vind ik dat als andere bekenden van je ineens (?!?) zwanger zijn. Om dan echt blij t ezijn vind ik lastig.
maarre: gelukkig doen mijn vriend en ik ook nog heel veel andere leuke dingen zodat we wat afleiding krijgen.
groetjes
boekie

Hoi Boekie,

Irritant he als anderen opeens zwanger zijn, vooral als het heel close is.

Dit is wat ik al heb moeten "verduren" sinds we voor het eggie zijn gegaan:

- mijn zusje, in ronde 2 raak van de 2de

- mijn best vriendin, die tegelijk met ons is begonnen, raak in ronde 1, wordt binnen een paar weken geboren

- mijn nieuwe buurvrouw, baby is begin juli geboren

- een andere hele goede vriendin, is nu 4 maanden zwanger, raak in ronde 5

- mijn schoonzusje, een tweeling in ronde 1, worden in december geboren

Ik ben op zich wel blij voor ze, maar ergens steekt het ook wel heel erg!

Ik werkte tot voor kort ook nog met kinderkleding, dat doe ik gelukkig
niet meer want ik zag steeds van die schattige babypakjes (is niet de
reden dat ik daar gestopt ben hoor).

Mijn zusje weet dat we zwanger proberen te worden en die vraagt idd
steeds en...en... maar ze is ook wel lief voor me. Het probleem is dat
als je haar iets vertelt je het net zo goed in de krant kan zetten dus
ik denk dat m'n ouders en haar hele schoonfamilie ed het wel weten.

Verder weten de twee vriendinnen ervan die dus zelf zwanger zijn.

Heb gelukkig nu wat afleiding omdat ik op zoek ben naar een nieuwe baan, ben druk aan het solliciteren!

Groetjes

Noor

Hoi Jelka,

Dank je voor je reactie.
Dus je huisarts nam je wel serieus? Is je man/vriend ook meegeweest?
Ik ben een beetje bang dat je gewoon weer weggestuurd wordt onder het mom van "ga maar eens lekker samen op vakantie, probeer minder stress te hebben" o.i.d.
Ik dacht dat er veel meiden op dit forum waren die nog maar heel kort bezig waren maar ik kom er steeds meer achter dat we met best wel een clubje zijn haha. Wel leuk om je gevoelens te kunnen delen.
Ach ja, ik denk maar, onze kindjes worden gewoon heeeeeeeeeel leuk en bijzonder, daarom duurt het wat langer om ze te maken!

Jij ook veel sterkte gewenst, toch weer spannend om bijna je nod te hebben!
Ik ben op dag 10 dus weer aan de klus!

Groetjes Noor

Hoi Noor,

Ik vond het ook best een grote stap hoor om naar de huisarts te gaan, maar ik ben blij dat ik het gedaan heb, daarna was ik toch een soort van opgelucht, al weet ik niet goed waarom.
Ik ben samen met mijn vriend gegaan en er werd zeker wel serieus naar me geluisterd.
De huisarts heeft wel gelijk een inwendig onderzoek gedaan bij mij en kwam er toen achter dat mijn baarmoeder gekanteld is (ik dacht naar achter in plaats van naar voren, wat normaal is), maar dit kan volgens hem geen invloed hebben.
Verder heeft hij me dus verteld dat ik moest gaan tempen en na 3 cycli terug moest komen als we ondertussen nog steeds niet zwanger zouden zijn.
Ik wacht dus nog op mijn NOD en dan moet ik nog 1 keer een cyclus tempen...

Hee zet hem op hè!
Je zit weer in een nieuwe ronde met weer een nieuwe kans!

Groetjes jelka

Terug
Bovenaan