meer meiden pas gestopt?

quote: sannepanny reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-06-2007 10:35:32'));

hey shirley,

ben ook net gestopt met de pil  1 juni, 4 juni "ongi" geworden. ik ga nu voor de 1e ronde, 1e kindje vind het allemaal best wel spannend!
wij beginnen gelijk en   wachten niet eerst een ronde af.
hoe lang ben jij al gestopt met de pil?

liefs san

hoi sannepanny,
wij zij 13 mei gestopt met de pil en ook meteen aan de slag gegaan.
zou niet weten waarom nog te wachten, de meeste zijn toch niet meteen de eerste keer zwanger dus... had normaal gesproken met een cyclus van 28 dagen 7 juni ongi moeten worden maar nog niks te bekennen wel een beetje krampen dus we zien wel.
veel succes
gr shirley

Leuk om te lezen dat er zoveel meiden voor het eggie gaan deze maand!!
Ook ben vorige maand gestopt (net als Shirley) en hopenlijk worden we snel zwanger...
We houden elkaar op de hoogte!
xx Es

vervelend dat afwachten! heb je de testjes al in huis liggen?! die moet ik ook nog even in huis halen
bij mij duurt het nog even moet de 22e mijn NOD hebben, dus zit bijna in mijn wiebeltijd!
x

Hoi,

Ik ben half mei ook gestopt met de pil en afgelopen zaterdag voor de 1e keer ongesteld geworden na het stoppen, cyclus van 27 dagen, dus best netjes als dat zo doorgaat.
Ik heb al een dochter van 2,5, toen duurde het 9 maanden voordat ik zwanger was. Dus ik ga er vanuit dat het nu minstens net zo lang duurt, maar je weet het natuurlijk nooit hoe het loopt.

Jullie ook succes met zwanger worden!!

Groetjes,
Angel

hoi meiden, leuk om te horen hoe het bij jullieallemaal zit,
was er eerder niet zo mee bezig maar sinds ik deze site ontdekt heb wel hihi.
nou de testjes zijn onderweg heb ze net besteld via internet. lekker goedkoop 3 voor euro 8.80 geloof ik dus das beter dan in de winkel. kun je nog eens een keer een testje doen.
nou succes allemaal
gr shir

Ik heb net ook online mijn testen besteld.
via sensitest valt me mee qua prijs ik geloof dat ze in de winkel duurder zijn!
hoe oud zijn jullie als ik vragen mag? ik ben 23.
@angel; leuk voor de 2e keer en natuurlijk hoop ik voor je dat het sneller dan 9 maanden gaat!
liefs san

zie dat de meeste hun geboortejaar achter de naam hebben staan
maar ik was eerder ook niet zo via internet hiermee bezig tot ik deze site ook ontdekt heb.
echt leuk om met iedereen erover te praten helemaal omdat ik het mijn ouders/ vriendinnnen nog niet heb verteld dat we hiermee bezig zijn!!

nou spannend hoor voor de 2e keer.
je bent er in iedergeval vroeg bij.
ik word zelf over 2 weken 25 en mijn vrien is 28.
we zijn met de eerste ronde bezig voor ons eerste kindje.

gr shirley

Terug
Bovenaan