Meer mensen bang voor een miskraam?

Ik heb hier ook veel last van. Ik ga het proberen los te laten. Ben net zwanger 4 weken van de eerste. Hoop echt zo dat het goed gaat!

Enige tip: niet teveel over lezen. Op internet vertellen vrouwen vaker dat het niet goed ging dan wel. Dit geeft een vertekend beeld.

Ik vond het ook erg moeilijk om de eerste drie maanden te genieten, denk dat dat volkomen normaal is, hormonen, alles is nog nieuw, je hebt nog geen gevoel van leven in je buik, en je hebt nog geen zwanger buikje. Geloof me, als je eenmaal echo’s hebt gehad, je je kleintje kunt voelen, je buikje gaat groeien geniet je van elk moment! En uiteraard blijft dat gevoel en de vraag of alles oke is altijd wel wat, ben momenteel 27 weken en heb me in het begin (en soms nog!) ook erg onzeker gevoeld ivm een eerdere miskraam. De eerste maanden zijn gewoon wat dat betreft niet erg fijn en kun je nog niet “echt” genieten. Probeer niet te veel te stressen, en vertrouwen in je lijf te hebben :)! Succes

Ik herken je gevoel... Ik ben nu 13 weken zwanger en geniet er nog steeds niet van ook omdat ik elke dag een beetje bruin bloed verlies heb en soms ook weer een paar dagen niet. Artsen geven aan dat bruin bloed nooit kwaad kan. Maar ik ben er bang omdat ik bij mijn vorige zwangerschap wel een miskraam heb gehad en dat was met 12 weken maar daar bloede ik ook al vanaf de 5de week maar dan veel heftiger echt vloeien vloeien uit eindelijk vruchtwater verloren en toen ging het mis. Helaas hebben we het niet in de hand 

Ik herken je gevoel... Ik ben nu 13 weken zwanger en geniet er nog steeds niet van ook omdat ik elke dag een beetje bruin bloed verlies heb en soms ook weer een paar dagen niet. Artsen geven aan dat bruin bloed nooit kwaad kan. Maar ik ben er bang omdat ik bij mijn vorige zwangerschap wel een miskraam heb gehad en dat was met 12 weken maar daar bloede ik ook al vanaf de 5de week maar dan veel heftiger echt vloeien vloeien uit eindelijk vruchtwater verloren en toen ging het mis. Helaas hebben we het niet in de hand 

Terug
Bovenaan