Hallo,
Allereerst gefeliciteerd met de aankomstige bruiloft!
Leuk hoor!
Hoe ik het doe, ik ben dan wel geen zelfstandig ondernemer maar ik werk wel zo een 45 uur per week gemiddeld.
En vooral in het begin wat ik heel erg moe (nu nog met flagen), ik gaf er gewoon aan toe.
Ik was al blij als ik uit mijn werk de boodschappen binnen had, had gekookt en daarna kon opruimen.
En dan heerlijk op die bank...dan kwam ik er ook echt niet van af! hahah.
Nu gaat het gelukkig wat beter.
Ik vond het wel moeilijk om toe te geven want ik ben behoorlijk netjes en een pietje precies in bepaalde dingen..
En gelukkig hebben we een hulp die geregeld komt die ons huis schoon houdt, een luxe positie, maar het is super fijn.
Zo houdt je tijd over voor andere dingen en wetend dat je huis toch schoon is!
Ik wil haar niet meer kwijt!
Dus misschien een tip.
Of gewoon eraan toe geven, dan maar even niet hoe moeilijk het ook is...
Succes en laat maar weten hoe het gaat.
Gr.S
Allereerst gefeliciteerd met de aankomstige bruiloft!
Leuk hoor!
Hoe ik het doe, ik ben dan wel geen zelfstandig ondernemer maar ik werk wel zo een 45 uur per week gemiddeld.
En vooral in het begin wat ik heel erg moe (nu nog met flagen), ik gaf er gewoon aan toe.
Ik was al blij als ik uit mijn werk de boodschappen binnen had, had gekookt en daarna kon opruimen.
En dan heerlijk op die bank...dan kwam ik er ook echt niet van af! hahah.
Nu gaat het gelukkig wat beter.
Ik vond het wel moeilijk om toe te geven want ik ben behoorlijk netjes en een pietje precies in bepaalde dingen..
En gelukkig hebben we een hulp die geregeld komt die ons huis schoon houdt, een luxe positie, maar het is super fijn.
Zo houdt je tijd over voor andere dingen en wetend dat je huis toch schoon is!
Ik wil haar niet meer kwijt!
Dus misschien een tip.
Of gewoon eraan toe geven, dan maar even niet hoe moeilijk het ook is...
Succes en laat maar weten hoe het gaat.
Gr.S