Hallo.... helaas heb ik geen tip voor jullie. Onze oudste zoon Skip (bijna 4) is al z'n hele leven een vroege vogel.... toen hij ongeveer twee jaar was werd hij ook regelmatig om 5 uur wakker ;(.... uitleggen, eten geven en terugleggen, speelgoed geven, boos worden, terugleggen.... het maakte allemaal geen enkel verschil, meneer bleef huilen dat hij wakker was en naar beneden wilde....
Eerlijk gezegd ben ik zelf ook zo, als ik wakker ben wil ik naar beneden... ga dan ook niet liggen rondkijken in bed... alleen heb ik dat dan niet om 5 uur hahahaha.
Maar..... met de tijd gaat het nu beter, nu wordt hij meestal om half zeven wakker... na de vakantie gaat hij naar school... misschien slaapt hij dan ook wel langer door vermoeidheid, ben benieuwd.
Succes!
Groetjes,
Noor
Eerlijk gezegd ben ik zelf ook zo, als ik wakker ben wil ik naar beneden... ga dan ook niet liggen rondkijken in bed... alleen heb ik dat dan niet om 5 uur hahahaha.
Maar..... met de tijd gaat het nu beter, nu wordt hij meestal om half zeven wakker... na de vakantie gaat hij naar school... misschien slaapt hij dan ook wel langer door vermoeidheid, ben benieuwd.
Succes!
Groetjes,
Noor