Meer vrouwen rond de 22 en zwanger van de 2de??

A

Anoniem

Guest
hallo,

ik was benieuwd of er meer vrouwen (meiden) van mijn leeftijd zijn 22 die al een kindje hebben of al zwanger zijn van de 2de
veel mensen vinden dit te jong maar ik vind juist boven de 30 weer te oud ( tenzij het niet anders kan ofzo dat het niet wil lukken )

p.s allebei de zwangerschappen zijn bewust voor gekozen onze zoon is bijna 2 en in juli komt nummertje 2 veel mensen denken altijd dat het een ongelukje was omdat ik dus volgens hun te jong ben en zeggen dat ik me "jeugd'' weggooi
ik vind van niet ik ben heel blij met onze zoon en de 2de opkomst

op het cb vroegen ze laatst ook aan ons van vind je het moeilijk om hem op te voeden en ik keek er echt aan van hoe kin je zoiets vragen ik zei nee gaat heel goed en hij was daar heel lief verder maar kwam dus ook weer door de leeftijd erg vervelend heb maar niet gezegd dat ik zwanger was haha

hebben meer mensen hier last van (trek me er verder niet veel van aan maar het is niet leuk)

groetjes

hallo Senjo,

ook ik ben 22 en in maart komt ons 2e kindje.
ik heb hier zelf ook last van.
sterker nog ik heb een eigen zaak en daarvoor heb ik vaak solicitatiegesprekken met vrouwen die ouder zijn dan mij.
ik krijg ook veel rare reacties als ik vertel dat ik al een kindje heb en dat de 2e onder weg is.
ik voel me er goed bij en ik sta 100 % achter onze keuze.
ook al kijken ze met een scheef gezicht dan zegt het meer over die persoon persoonlijk.
bovendien succes is een keuze.

groetjes Brigitte

Hoi hoi.

Ik ben ook 22 en zwanger van de 2e.Onze dochter is nu 16 maanden en wordt ong. een maand na de geboorte van de 2e 2jaar. Ze zijn allebei gepland,en ik heb inderdaad al met de 1e veel scheve gezichten gehad. Ik trek me er niks van aan, maar ik ben wel van mening dat het niet uit maakt hoe oud je moeder wordt, als je maar goed bent voor je kinderen! Jullie veel succes met de zwangerschap !

wat heerlijk,zo jong kinderen!stom he,vroeger was t normaal,nu krijg je commentaar.ik heb ook altijd jong kids gewild,maar heb pas sinds 3 jaar de "juiste" partner.ik ben nu 29 en zwanger van onze eerste.
geniet maar lekker van jullie kroost!
groetjes kari

ben dus niet de enige haha
maar is indd zo vroeger kreeg iedereen zo vroeg kinderen en omdat iedereen nu ineens eerst carriere wil maken nemen ze na hun 30e pas kinderen ( niet iedereen hoor bij sommige lukt het gewoon niet eerder) terwijl de beste leeftijd tussen de 20 en de 30 licht om kinderen te krijgen.

en ik doe het nu zo heb nu 2 studie,s gehaalt en ga straks met de 3e beginnen ben ik nog 2 jr mee bezig en als allebei de kids straks op school zitten ben ik net 26 en heb dan 3 diploma,s en kan ik aan me carriere werken zonder die weer te hoeven afbreken tussen door.

ja daar heb ik over na gedacht
is zonde als je carriere eerst opbouwd en dan af moet breken voor je zwangerschap e.d kan beter andersom dan vind ik hoef je ook niet meer mee te stoppen tenzij je ze de hele dag naar een crece brengt elke dag maar dat is ieder z,n eige ding ik zou het nooit doen want je neemt geen kinderen om ze de hele dag naar een crece te brengen toch?

maar goed heb alweer genoeg geschreven

groetjes

Hey!

ik ben momenteel 32 weken zwanger van de tweede! De eerste was bij mij niet gepland, maar dit tweede kindje wel.
Ik ben ondertussen ook gewoon afgestudeerd en ben nu ruim een jaar aan het werk.
Het gaat hartstikke goed en ik geniet enorm met mijn vriend van onze kleine Elisa en de nieuwe babby in mijn buik!
Nog een weekje werken en dan ga ik met verlof!
Ik heb het nooit erg gevonden dat andere mensen het soms niet helemaal begrepen dat je zo jong voor kinderen kunt kiezen.
Wat ik wel vervelend vind is dat geen van mijn vriendinnen kinderen hebben en we soms wat dat betreft niet op een golflengte zitten.

Hoe hebben jullie dat met vrienden en vriendinnen?

Linda

hoi

Ik heb eigenlijk niet echt vriendinnen dit omdat ik een paar jaar geleden verhuist ben van het midden van het land naar friesland dus alle oude contacten die ik had zijn er niet meer ik had toen ook nog geen kinderen.

maar hier heb ik niet echt vriendinnen meschien komt het nog als onze zoon straks naar de peuterspeelzaal gaat.
maar ik heb wel paar goeie kennisen hier via mijn man leren kennen en die hebben wel allemaal kinderen van dezelfde leeftijd.

maar het klikt vaak ook wel beter met mensen die ook kinderen hebben dan mensen die dat nog niet hebben ( en de meeste van mij leeftijd hebben dus nog geen kinderen ) op die paar kennisen na dan.

groetjes

Hey Senjo,

Ook ik ben 22 jaar en heb al een zoontje van 2 jaar.
Ook ik heb niet altijd leuke commentaar gekregen.
Ik ben nu zwanger van de 2e en ik ben er heel erg blij mee.

Geniet van je zwangerschap!!!

Groetjes,
Priscilla

Terug
Bovenaan