Meer vrouwen rond de 22 en zwanger van de 2de??

Hoi allemaal,

bij mij hetzelfde verhaal, ik heb al een meisje van 3 en ben zwanger van de 2e.
Luister echt niet naar die vervelende mensen het heeft alleen maar voordelen jong kinderen te krijgen. Je hebt meer energie voor je kinderen, je bevalt makkelijker, je bent straks nog jong wanneer je kind 20 is en ga zo maar door.

Het belangrijkste is dat je het zelf leuk vind, je je volwassen gedraagt en een goede relatie hebt. Trouwens ik vind het belachelijk wanneer mensen pas  rond de  40 jaar aan kinderen beginnen!

Groetjes Elmira.

ik ben zelf ook 22, maar wel 'pas' zwanger van de eerste nu, maar ik ben het eens met de anderen dat jong kinderen krijgen een heel bewuste keuze kan zijn en ook een goede!! het is misschien wel zo dat niet iedereen zo jong al een groot eigen huis heeft enz, maar voor een kindje is dat helemaal niet belangrijk, het heeft vooral veel liefde en zorg nodig en als je die kunt geven als je rond de twintig bent waarom zou je dan wachten tot je 40e, dan ben je veel minder vitaal en flexibel en op deze manier kunnen we hopelijk ook nog op een actieve manier van onze kleinkinderen genieten.
zelf moet ik nog een jaar studeren maar vorig jaar zei een van de professoren tijdens een college over kindergeneeskunde wel dat hij graag vrouwen zag die carriere maken en studeren mar dat het eigenlijk beter zou zijn als alle dames uit de aula eerst kinderen kregen omdat hij op de afdeling neonatologie dagelijks werd geconfronteerd met de gevolgen van de steeds oplopende leeftijd waarop vrouwen hun eerste kind krijgen...
wie weet doet die professor mijn bevalling wel, dan zal ik hem eraan herinneren dat ik braaf zijn advies opvolg
maar er zijn helaas inderdaad ook bij mij wel veel mensen die negatief reageren en direct hun oordeel klaar hebben

groetjes pippig

Terug
Bovenaan