meerdere keizersnedes

Hoi Marieke,

Gefeliciteerd !! Wat leuk dat jullie na 3 meiden nu een zoontje erbij hebben.
En wat fijn dat de operatie zo goed is verlopen en je zo is meegevallen, hier zag je geloof ik toch het meest tegenop. Wel balen dat je een nierbekkenontsteking heb opgelopen, iets waardoor je herstel misschien toch weer wat langer duurt.

Schrok je trouwens niet toen je hoorde dat je baarmoeder wand toch wel aan de slechte kant was ? Maar goed dat je je hebt laten sterriliseren, een evt. volgende zwangerschap zou echt heel veel risico's met zich meebrengen. Het blijft natuurlijk altijd mooi zo'n klein wondertje. Maar ja, we mogen blij zijn dat we (ik dan zo) 4 kids hebben. Ik laat me dan ook sterriliseren, het is mooi geweest als we er vier hebben. We kunnen het net herbergen, en financieël redden.

Ik zou blij zijn als het voor ons ook zo ver is, blijf me toch wel zorgen maken. Dat is natuurlijk wel gewoon , maar ik maak me ook met name zorgen om mezelf. En natuurlijk ook om de baby, hij of zij schijnt aan de kleine kant te zijn en krijg dus volgende week een screenings echo. Vindt me zelf ook nog niet echt superdik, ik was dat met die andere wel, maar goed dat waren ook 9 en bijna 10 ponders. Ik geloof dat ik dat bij lange na niet ga halen. Maar als de kleine het maar goed maakt !!
Ik heb ook een flauw vermoeden dat wij na drie jongens nu een meid gaan krijgen, lache hé !! We zullen wel zien.

Ik wens je veel geluk met je gezin, en zorg   goed voor jezelf !!

Groetjes Mariska.  

Terug
Bovenaan