meerijdplankje aan de kinderwagen

Hoi,

Ik verwacht in april ons tweede kindje. Onze oudste is dan tweeënhalf, nog iets te jong om hele einden te lopen. Nu willen we graag zo'n plankje aan de wagen maken, maar de vraag is welke gaat passen? We hebben een quinny freestyle XL.
Wie kan ons helpen?
Alvast bedankt

Willemijn

hele goeie vraag
toevallig ben ik van de week ervoor wezen kijken mijn dochtertje is als mijn kleine wordt geboren in maart 2 jaar en 5 maanden
en je heb gewoon universele meerijplankjes van 40 euro tot 90 euro
ik heb een driver van happy baby en toevallig hadt ze 1 plankje die dar wel wat losser op zat ,maar gewoon een babyspeciaalzaak weet het ook

maar ik hadt ook een vraagje erover:   hoe ervaart iemand anders dit ,weet eigenlijk echt niet of mijn dochtertje erop bijft staan ??
maar om nu een duo wagen te nemen ,ze wil nu al niet meer in de buggy(gaat e echt we in hoor)
en daarbij mijn kinderwagen van mijn ouders gekrgen en het was geen goedkope ,dus die doe je ook niet zomaar weg

gr marijke

hoi,

onze oudste was ruim 18 maand toen onze zoon afgelopen januari geboren werd...liep toen ook nog maar net, dus lange afstanden waren er niet bij.
Wij hebben echter niet voor een duobuggy of plankje gekozen, maar als ik alleen met ze was droeg ik de jongste in een draagdoek of draagzak en de oudste zat in de buggy. Als ik samen met iemand was dan ging de jongste natuurlijk gewoon in de kinderwagen.
Inmiddels is hij bijna 2,5 en loopt hij echt hele stukken zelf (ook een stuk naar de winkel waar we toch een klein halfuurtje over doen)

Maar heb je de 3-wieler van Quinny?
Daar passen maar 2 plankjes op (wij hebben dezelfde wagen en er wel naar geinformeerd) een universeel metalen 'plankje' en het plankje van Mutsy past er ook op.
Zou eerst eens kijken bij een babyspeciaalzaak welke het precies zijn en dan sneupen op Marktplaats, scheelt een hoop!

Hoi

Hier nog even een tip kijk voor dat je een plankje gebruikt of je garantie van de wagen niet vervalt. In sommige gevallen is dit namelijk. Ik heb een wagen van maxi cosi en als ik daar een plankje bij gebruik vervalt de garantie.

Groetjes Lucretia

dag,

sinds mei hebben wij een tweede en ook een plankje aangeschaft. Bij een 3wieler is de kinderwagen niet meer stabiel. Daarnaast duwt hij ook zwaar en als je wat lange benen hebt of grote passen neemt zit het plankje in de weg. Als je het plankje aanschaft is het ook handig om te kijken of de rem het ook nog doet als je het plankje eraan hangt. Bij ons is het plankje na een maand of twee eruit gevlogen en ik heb er nog geen moment spijt van gehad. Ik heb voor de oudste nog een tijd de buggy ernaast gehad op het moment dat we de hele dag oppad gingen (en dat doen we toch het meest met z'n tweeen). En ook nog de draagzak heel veel gebruikt in het begin voor de jongste.

O ja en de waarschuwing voor de garantie die heb ik ook gehad.

groet,

ilse

Hoi,

Wij hebben het plankje van de Mutsy gekocht. Maar dat meer omdat we een Mutsy hebben. Wij vinden hem ideaal. De zwenkstand kan ook gewoon als je het plankje erop hebt. Vlgs de dames van de babyzaak past dit plankje op veel wagens. Gewoon een keer met de wagen naar zo'n zaak gaan, en alles goed laten uitleggen. En proberen!

Groetjes, Cathy

Hoi,

Ik ben ook aan het twijfelen over zo'n plankje.
Ondertussen ben ik erachter dat je zo ook bij babyrent kunt   huren. Misschien is dat een idee om het eerst uit te proberen en dan alsnog eentje aan te schaffen.
Ik ben er namelijk ook al achter dat je 'm via internet voor de helft van de aankoopprijs weer kwijt kunt raken.

gr,
Renata

HOi
ik heb dezelfde wagen. Mijn zoontje is nu bijna 19 maanden, loopt heel goed, maar ik heb toch het enige plankje gekocht wat past (volgens de babyspeciaalzaak). Het is de Buggy-board en hij kost €79,99. Dat is de enige die op een quinny past, omdat er een extra stang onder de achterste stang zit vanwege de remmen.
Ikheb het nog niet bevestigd, maar het zag er in de winkel goed stabiel uit.
Verder ben ik met mijn zoontje in de winkel aan het oefenen. Hij mag dan op het krattengedeelte van de winkelwagen staan. Hij vindt het geweldig!!
Succes!
Patricia
39+1

Terug
Bovenaan