meerijdplankje aan de kinderwagen

Goed onderwerp! Mijn zoontje van een jaar loopt net sinds een week of 2, maar is strakjes 17 maanden als de volgende al komt.
heb diverse verhalen gehoord over duo-kinderwagens. Als je zelf niet al te sterk bent: bespaar dan het geld en neem een treeplank of de jongste in een draagzak. Afhankelijk natuurlijk ook  van hoe goed de oudste loopt. Die duo-wagens zijn ontzettend duur en heel log en zwaar om te duwen. Alleen al daarom voor mij geen optie...
Ben zelf van plan om eerst maar eens te kijken hoe goed mijn zoontje tegen die tijd loopt en of hij al groten stukken aan kan. Daarbij ook nog of ie dan ook alle kanten op blijft rennen. Als dat zo is, gaat ie mooi in de buggie en de kleinste in de buikdrager.
Pas als ik zeker weet dat ie op een treeplank wil en kan staan dan schaf ik er zo één aan, want heb al diverse mensen mee nien klungelen. Ã’f het kind wilde er niet op staan, of de wendbaarheid van de buggie was veel minder.

Hoi,

Onze dochter wordt in december 2 jaar en onze baby verwachten wij ook in december.
Ik heb in september een plankje voor de kinderwagen gekocht.
Bij babypark stond bij de plankjes een overzicht met welk plankje op welke kinderwagen past dus dat was wel handig.
Toen ben ik maar vast gaan oefenen met het plankje en mijn dochtertje.
Ze vindt het wel leuk en staat er graag op.
Als je te grote stappen neemt schop je wel steeds tegen het plankje. Maar wij hebben een plankje welke je omhoog kunt doen als er niemand op staat en dan kan je dus wel gemakkelijk lopen. Ik vind het eigenlijk wel handig.
Ben wel benieuwd hoe het is als de baby er echt is en Julia dus een soort verdrongen wordt uit haar wagentje. Waar ze toch ook nog regelmatig in zit.
Maar is de nood aan de man is een duo wagen zo gekocht.

groetjes Janneke

Terug
Bovenaan