Meestal gezond maar soms......ongezond!

Hallo,

Krijgen jullie van mama ook altijd gezonde dingen te eten.
Ik krijg hier gewoon een hele banaan.

Best lekker natuurlijk maar ik kan me ook nog wel wat lekkerders voorstellen:

En dan kreeg ik eerst nog maar alleen het horentje, nou dat pikte ik natuurlijk niet.
Na het horentje 3 keer op de grond gegooid te hebben, had mama het eindelijk door.
Jeeeeeeeh, ik kreeg ook echt ijs! En zoals een kind het betaamd, neem ik ook even een hap van de onderkant, ha ha!

Zo die smaakt toch beter dan die banaan.
Krijgen jullie stiekem  ook wel eens ongezonde dingen te eten?

Groetjes van Jente

Ik mocht een paar weken geleden ook ijs proeven van mama, lekker!!!!!!!!!
Hopen dat het lekkere weer blijft en we veel ijsjes gaan eten.
Dan wil ik ook wel met zo'n hoorntje, jammie!!!!

dikke kus, Linde.

Soms...afgelopen weekend heeft madam een likje slagroom gehad. En der broer stopt haar wel eens dingen toe die niet voor haar bedoelt zijn....een vlokje bijvoorbeeld(chocola dus)

Jaja,lekker hè,die ongezonde lekkernijen!
Mijn mama heeft mij vanavond een patatje gegeven,ik ging heel zielig kijken toen ze aan het eten waren,mama kon het niet over haar hart verkrijgen mij er zo bij te laten
zitten,JUMMIE!!!
Zo zielig kijken werkt soms toch wel hè?
Groetjes van Delano

O, leuk! Vooral die middelste ijsjesfoto! Opsturen naar Ouders van Nu of Kinderen zou ik zeggen!!
Isa krijgt zo nu en dan ook hapjes van iets lekkers dat wij toevallig aan het eten zijn (ijs, Marikenbrood (is iets Nijmeegs, had mijn broer meegenomen met Pasen), boterham met vlokken, schuim van de cappuccino op een terrasje, beschuitje met kaas etc..). Moet kunnen toch??

Grtz. Poppetje71 mv Isa

Hé Jente.
Ik vind jou wel heel erg knap hoor!
Als ik Kian iets te eten geef wat smeerbaar is (en dat is bijna elk soort voedsel als er even op gesabbeld wordt) dan zit het echt OVERAL!!!
Dus ik vind het heel knap van jou dat je een ijsje kan eten en dat je blouse of trui (zie niet helemaal wat het is) er nog enigszins blauw uitziet!
Groetjes van de mamma van Kian.

Terug
Bovenaan