Meestal gezond maar soms......ongezond!

Hoi hoi,

Zo dat is lekker... volgende keer wil ik die ook...
Krijg wel veel van mama hoor... poffertje.. maar die vond ik niet zo... een stukje van haar broodje... een stukje van een crossaintje... laatst had ik hem gewoon uit haar hand gepakt... lekker! Weetje wat ook super is kroepoek, dat knispert op je tong... krijg niet veel hoor... maar ik wil alles proberen en dat buit mama uit want ook alles wat groen is vind ik nog interresant en voor ik snap dat groentes VIES zijn wil mama dat ik alles proef.

Ik ga voor een ijsje de komende week! Succes met jouw probeersels!

groetejs Tess

VInden jullie dat allemaal lekker!!!
Ik hou het lekker bij mijn flesje melk hoor! Als ik die niet krijg begin ik te brullen en dan gaat mama rennen...leuk joh. Dat vieze groene spul moet ik niet    Dat duw ik er met mijn tong uit. Ik snap niet dat mama dan boos wordt. Yoghurt is  wel lekker, het liefst met een smaakje, aardbei of zo. Schijnbaar is het grappig als ik eet, want ze hebben nu mijn hoofd (met een yoghurtmond) megagroot op een linnen doek aan de muur gehangen.

Maar ik zal de rest van jullie tips eens uitproberen. Als het niet lekker is dan maak ik er gewoon een knoeiboel van en dan krijg ik het vast niet meer...haha We kunnen ze lekker voor de gek houden...hihihi

Liefs Ilse (3-9-06)

wat een leuke foto's zeg en herlijk dat ze zo kunnen genieten van eten.
Tess heeft gisteren slagroom gehad,ze vondt het heerlijk en begon keihard t huilen toen het op was.

Groetjes sandra

Terug
Bovenaan