Meeting in Eindhoven

hi!

Zijn er dames die interesse hebben  in een leuke meetingdag in eindhoven? In Ehv noord moet een leuke speeltuin/kinderboerderij zijn de Splinter!

Ik hoor het wel!

En Amersfoort vind ik echt te ver met 2 kleine kids, jammer. En ik rij ook niet graag auto(muts he).

gr
Marielle mv Noa

Jaaaaaaaaa, das eens een meeting bij ons in de buurt hihi...wij willen ook wel eens naar een meeting maar is ook veelal ver weg dus dan moeten we afhaken...zeker met de benzineprijzen tegenwoordig...

ik stem voor...maar niet op 6 juni, dan gaan we trouwen en de week erna zijn we op honnymoon naar plopsaland en de belgische kust hahaha....
misschien een idee om het in het weekend te doen, dan zijn de papa's er ook even lekker uit...mijn man to be lijkt het namelijk ook wel eens leuk al dat gepeuter bij elkaar te zien....

Groetjes Veronique

Hallo,

Ja, ook mij lijkt het leuk eens af te spreken in Eindhoven, lekker dichtbij ;)
En het idee van Veronique spreekt me ook wel aan, een keer met de papa's erbij. Kunnen die ook eens bekijken met wie ik altijd op het forum zit hahaha. De week van 9 juni kan ik ook niet.

Groetjes, Noor mv Skip en Bo

Dan zijn we al met zn drieen, gezellig! Prima om in het weekend af te spreken dan is de groep nog groter. Ik ga 6 juni op vakantie en kom pas 22 juni terug dat wordt daarna!

gr
Marielle

Heej Marielle,

Als het na je vakantie is dan willen wij ook wel mee.
de splinter is een leuke speeltuin, geheel opgeknapt door ons bedrijf

buiten de splinter is ook nog een mooi wandelparkje!!!

wil je doordeweeks of in het weekend?

ben alleen op dinsdags en donderdags vrij, en zaterdag en zondag natuurlijk.

groetjes Elise mv Merel. ( maar wij kennen elkaar al)

Hé,

Mijn voorkeur heeft de zondag en 's middags of 's ochtends maakt me eigenlijk niet uit. 's Middags dan wel na zijn middagslaap, want anders is hij echt niet te genieten haha.
Ik hoor het wel!

Groetjes, Noor mv Skip en Bo

Terug
Bovenaan