Meeting in Eindhoven

Elise,

Wij hebben samen met vrienden die ook 2 kleine kids hebben een villa gehuurd vlakbij Rome. We doen de reis in 2 dagen. Super spannend want we hebben nog nooit verderr dan Luxemburg gereden met de auto. Normaal vlogen we overal heen maar nu gaan we toch echt met de auto..

En jullie?

gr

hoi,

wij kunnen de 13de en de 20ste.

Wij gaan een weekje naar de belgische kust, en dan een dagje naar plopsaland.
lijkt me zo leuk voor merel.
een huisje met kinderparadijs. apparte kinderkamer erbij!
opa en oma komen ook een paar daagjes langs en ga mee naar plopsaland! hahaha.

heb er erg veel zin in, hopen op mooi weer!!!

ga jij nog veel naar de kinderboerderij?

Waar ligt plopsaland? Wel eens van gehoord maar nooit geweest.

We gaan soms in het weekend naar de kinderboerderij maar we gaan vaker naar de kievit. Daar komen we vaak bekenden tegen, altijd ergg gezellig hoor. En Noa vindt het ook leuk hihi. Kom jij weleens in de kievit?

gr

wij gaan naar de belgische kust, oostduinkerke.plopsaland ligt daar niet ver vandaan.
Westen van Belgie.

Als kind zijnde kwam ik zelf in de vakanties veel bij de kievit.
Ben er met Merel nog niet geweest, denk dat ze daar nog een beetje te klein voor is.
Of zijn er wel veel leuke speeltoestellen voor haar leeftijd?
Ben er al zolang niet geweest, zal wel veel veranderd zijn.

Nog maar 2 weekjes en dan lekker vakantie!!

wij gaan ook op (huwelijks) vakantie naar de belgische kust en als ik me niet vergis hebben we kaarten voor 9 juni naar plopsaland...die dag zijn we 12 1/2 jaar samen,hihi en 3 dagen getrouwd....

we gaan in totaal 3 dagen dus het is echt een minivakantie, mar met 7 maanden zwangerschap is dat lang zat hihi

groetjes Veronique

dacht dat jullie JUNI bedoelde.. Ik zie nu pas  dat het in juli is en dan is het in het weekend..

Helaas.. weekend gaan we altijd gezellig iets met ons 3-tjes doen.

Veel plezier en wie weet tot een volgende x!

Esmé

Terug
Bovenaan