Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
probeerde een tabelletje te maken, maar dat gaat helaas niet. kijken of het op deze manier lukt.
ik heb hieronder 4 opties gezet. do. 11 februari of zaterdag 27 februari. de H is voor houten en de R is voor rotterdam. zet je naam onder de keuze die jij kan. maakt het je niet uit, dan zet je je naam bij meerdere keuzes neer. kijken we over een week bij welk rijtje de meeste namen staan. (of het worden eventueel meerdere dates). bij onze hyve had ik ook een poll neergezet om te kijken wie wanneer kan, maar daar zijn maar 4 reacties op. ik zal de poll even aanpassen zoals hieronder. het zou makkelijk zijn als jullie daar ook even je stem willen uitbrengen hier een link:
Hoi Linda,
ik zag het op de hyves staan, maar je kunt daar niet meerdere opties aanvinken, dus dat werkt volgens mij ook niet.
Wat een rot forum is dit soms. Op dat andere forum kon je makkelijk dingen kopieren, plakken en tabellen maken enzo...
Hoi Linda,
ik zag het op de hyves staan, maar je kunt daar niet meerdere opties aanvinken, dus dat werkt volgens mij ook niet.
Wat een rot forum is dit soms. Op dat andere forum kon je makkelijk dingen kopieren, plakken en tabellen maken enzo...
Ik denk dat het weer aan mijn neus voorbij ga want ik zit dan langer in de trein dan dat we daar zijn en milton moet ook naar school doordeweeks en het kost voor mij heel veel geld helaas