Meeting....??

hoihoi,
ik heb op hyves eerst even een poll gezet welke dag de meeste van ons kunnen, dan weet ik een klein beetje welke data ik in kan vullen.
ik zat te denken aan ergens in feb. niet te verweg maar ook niet al te snel

groetjes linda
chatlinnie@hotmail.com

Hoi!

Ik ben absoluut van de partij!
Het maakt mij niet uit of het nou Houten of Rotterdam wordt, het is beiden een eind rijden.
Alleen wanneer het doordeweeks is, wordt het liefst Houten, want anders is het geen doen met de trein.

@Lientje, waar woon je?
Misschien een mogelijkheid om te gaan carpoolen?
Ik woon in Alkmaar, net als Trudi.
Indien het in een weekend valt, kunnen er 4 personen met mij meerijden (3 als Isabelle ook meemag;-)).

Liefs Monica

Hoi!

Het maakt mij niet uit of het nou Houten of Rotterdam wordt, het is beiden een eind rijden.
Alleen wanneer het doordeweeks is, wordt het liefst Houten, want anders is het geen doen met de trein.

@Lientje, waar woon je?
Indien het in een weekend valt, kunnen er 4 personen met mij meerijden (3 als Isabelle ook meemag;-)).

Liefs Monica

Hoi!

@Lientje, waar woon je?

Liefs Monica

haha ja das een goeie! die houden we erin.
we laten de kids thuis, en gaan met alle ouders naar ballorig :p
go mo :p

Goed idee, eindelijk de mogelijkheid om eens uit je dak te gaan in het ballenbad zonder kindertjes die alle aandacht opeisen!!!!!

He Linda, zat te denken, als je nou op je poll de conclusie trekt dat je 2 bijna even grote groepen hebt, de een voor Houten en de andere voor Rotterdam, zou je gewoon 2 dates kunnen maken, tuurlijk zie je dan niet iedereen, maar zo heeft iedereen een kans om te komen toch?

Groetjes Roos.

Terug
Bovenaan