Mega mega misselijk

Helaas heb ik er 2 zwangerschappen langdurig last van gehad. Standaard adviezen zoals gember hielpen niet. Medicatie van de huisarts gaf wel verlichting, er zijn verschillende mogelijkheden, dus kijk wat bij jou past. In de tweede zwangerschap ben ik uit wanhoop andere dingen gaan proberen. Ik ben bij een homeopaat terecht gekomen, van haar kreeg ik middeltjes om te ruiken. Dat gaf meer verlichting en ik kon stoppen met medicatie. Nu zelfs de laatste 6 weken niet meer misselijk (ik ben 39 weken zwanger). Dit was de eerste zwangerschap niet zo. Ik hoop voor jou dat het van korte duur is. Veel sterkte!
 
Bij mij hielp/helpt niks... alleen op de bank zitten met een emmer en wachten tot het over ging... 
Goed overleggen met je verloskundige en medicatie vragen.. 
Ik ben nu 21 weken, vanaf 14/15 weken kon ik weer een beetje functioneren maar ik ben nu nogsteeds met vlagen, dagelijks misselijk... 
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Misselijk zijn is echt heel vervelend, tips die hierboven al werden gegeven en blijf bewegen, ik voelde me echt tien keer slechter wanneer ikn dag op de bank lag. Stukjes lopen, jezelf proberen af te lijden.  En wordt t te erg dan aan de bel trekken bij de huisarts. 
 
Terug
Bovenaan