Mega schuld gevoel ?

Laat je niet over mannen door schuldgevoel. Ongelukjes en fouten gebeuren. Ik weet er alles van. Ik heb mijn zoontje uit de kinderwagenbak laten vallen. Echt schrok me wezenloos heb al twee kids en ben normaal super voorzichtig. Toch is het gebeurd door mijn eigen stomme handelen. gelijk naar de eerste hulp maar hij heeft er helemaal niks aan over gehouden gelukkig. Ik heb me dagen enorm schuldig gevoeld en mijn man was natuurlijk ook even erg boos vanuit schrik. Maar alles is goed gekomen. Hoeveel dergelijke verhalen ik daarna gehoord heb.... Dit soort dingen gebeuren. Je was op tijd en zal het waarschijnlijk nooit meer zo doen. Als je twijfelt of de kleine er niet toch iets aan over gehouden heeft, ga even naar de huisarts. Ik acht de kans klein als ik je verhaal lees maar bij mij had het denk ik ook blijven knagen als ik hem niet had laten nakijken. 

Lieve mama,
Probeer degene met verwijten te negeren. Het is gelukkig goed gegaan en de volgende keer zal je het vast anders aanpakken.
Voor nu denk ik niet dat ze er iets aan heeft over gehouden dan zou je het wel merken. 
Probeer ook niet te lang te blijven hangen in je schuldgevoel, we maken allemaal fouten en niemand doet het perfect, al denken sommigen dat wel. Zulke dingen gebeuren nu eenmaal en zie het als een leermoment.
Dikke knuffel en je doet het super!

Dankjewel voor je lieve bericht, het zal me hoogstwaarschijnlijk nog wel een tijdje achtervolgen... het was een grote les.
Maar ook mega dankbaar dat het goed is afgelopen, ik merk niets aan haar gelukkig.

Liefss

Terug
Bovenaan