mei 2009: de 20-weken echo

Even weer bovenaan.

En heb vandaag de 20 weken echo gehad. Alles prima en een heerlijk beweeglijke uk (waar mamma alleen wel al een paar weken buikpijn doorheeft en heeeeel moe....). Heb al een verhaaltje getypt bij mei 2009: voor het eerst zwanger. Dus laat het hierbij.

groetjes Miranda

hej hej meiden
wij hebben 7jan de 20wk echo en ik vind het ook echt weer heel eng omdat  onze oudste dochter een hartafwijking heb en zij gewoon heel veel geluk heb gehad dus heel erg (eng)spannend! en als alles gezond er uit ziet enz enz dan willen wij wel het geslacht weten als het even kan gewoon om het dan helemaal kompleet te hebben zeg maar!!:D
veel lief sam

Hoihoi meiden,

Ik heb op 5 januari de 20 weken echo.. Spannend hoor!!!
Gisteren heb ik voor het eerst de kleine meid gevoeld, zooo leuk! Echt onwerkelijk eigenlijk.
Nou op naar de 20 weken echo's meiden.

Liefs Maaike

Hoi Meiden,

Wij hebben woensdag 31 december onze 20 weken echo gehad, ik was toen 20 weken en 1 dag.
Het is echt bijzonder om je kindje al zo te zien, ze hebben gelukkig geen vreemde dingen kunnen vinden.
Ik heb de echo ook op dvd laten zetten, zo kunnen we het nog lekker een keertje terugkijken.

We weten nu ook wat het gaat worden, we krijgen een dochter!!!

Groetjes,
Joyce

He meiden,
had dit berichtje bovenaan geplaatst bij de mei-mama's maar zal het hier ook nog zetten.

meiden allemaal de beste wensen voor 2009 dat we maar een mooi kindje in onze armen mogen sluiten!

Vlak
voor de kerst hebben wij onze 20-weken echo gehad. Gelukkig was alles
goed. Daar ging ik wel een beetje vanuit, maar nadat we bij onze vorige
zwangerschap zulk slecht nieuws te horen kregen, weet ik dat je
eigenlijk nergens vanuit kan gaan.
Na het goede nieuws maar een
kamertje, box en wagen uit gaan zoeken. Ik wil dat graag nieuw, dus
zijn we een winkel ingedoken en goed geslaagd. Helemaal leuk!

Verder alweer over de helft, leuk hoor, wordt het eerder aftellen, beter dan het is nog zoo lang..

liefs
Patricia mama van Bas*

Nou, dat hebben we gehad!
Ik vond de 20-weken echo toch best wel spannend.
Langzaam alles bekijken, telkens een "check" in mijn hoofd, weer een hokje aangevinkt...
De echovrouw was heel relaxed en leek nog steeds alles aan buikbaby's een wonder te vinden, ze deed alles met zorg, heel erg leuk. Ook zei ze telkens meteen nadat ze een waarde had genoemd "Dat is normaal, dat is mooi". Dat was dus ook wel fijn.

Even een dubbele penischeck gedaan en hij was nog steeds een jongetje!

Niks raars gezien, zag er allemaal ok uit.

Jippieeeeee!

Houden zo.

Natalie

Terug
Bovenaan