Mei 2009: met wat hulp (IUI, IVF, ICSI, KID)

Hé dames hoe gaat het met jullie?
Hoop dat het goed met jullie gaat.

Groetjes,

Patricia (mama van Thomas en Sophie, 2 mei 2008)

Jahoor alles goed en met jou? Ik ben inmiddels 27.3 zwanger. Het gaat hard nu!

lfs ing

He meiden hoe gaat het met jullie?

Ik ben de eerste 3 maanden door!
De misselijkheid wordt minder en het besef dat ik echt moeder ga worden wordt met de week groter.
De eerste weken was ik toch een beetje bang. Maar alles gaat goed.

Hoi meiden,

Tja voor dat je het weet is het zover hoor.
Die laatste weken kunnen overigens wel lang duren. Pin je niet te vast op de uitgerekende datum, het kan soms zo langer duren dan die 40 weken.
Zijn jullie al aan het shoppen?
Ik weet nog dat wij na elke controle iets kochten voor de tweeling, gewoon een kleinigheidje.
Een rompertje, sokjes of iets dergelijke.
Toen wij die 20 weken echo hadden gehad en te horen kregen dat we een jongentje én een meisje kregen hebben we een roze en een blauw jasje gekocht.
De babykamer zijn we  half januari mee begonnen, wellicht wat vroeg, maar ik kon toen nog redelijk naar boven komen.
Waarschijnlijk heb ik toen al aangevoeld dat het klaar moest, heb begin februari in het ziekenhuis gelegen en kon daarna helemaal niets meer.

groetjes Patricia

Ik wil het kamertje ook eigenlijk wel in januari af hebben.
Bij vrienden van ons is de kleine 10 weken te vroeg geboren, dus ik wil dat soort dingen wel op tijd klaar hebben.

Hallo allemaal,

Ook wij zijn zwanger geworden dankzij de MMM.
Nog een beetje ingewikkelder dan IUI,IVF of IXCI.
Wij zijn nu voor de 2e keer zwanger mbv eiceldonatie.
Tijdens mijn 1e IVF poging bleek dat mijn eicellen onvoldoende geschikt waren (oud ) om zwanger van te worden.Mijn nicht heeft zich toen aangeboden als eiceldonor.Een kans die we na lang nadenken met beide handen hebben aangegrepen.

Er zijn in totaal 5 geschikte embryo's ontstaan.2 zijn teruggeplaats ( 1 is blijven zitten)en 3 zijn bewaard in de diepvries

In augustus 2006 zijn we bevallen van onze dochter Zoe,en we zijn nu 11 wk zwanger van de 2e.( er is weer 1 blijven zitten )
We zijn supergelukkig en zeer zeer dankbaar omdat we heel goed beseffen dat er heel veel stellen zijn die ondanks de MMM nog niet zwanger kunnen worden en bij ons was het eigenlijk beide keren in 1 keer raak.Een ongelovelijk WONDER!!!!

Dianka wat bijzonder dat je nu voor de tweede keer zwanger bent!
En beide keren via eiceldonatie. Daar hoor je maar weinig over eigenlijk.
Goed om te horen dat dat toch ook tot de mogelijkheden hoort.
Fijn dat het beide keren in 1x goed ging, wat zal jij gelukkig zijn.
Ik vind het echt geweldig voor je.

Hier verloopt de zwangerschap goed.
We gaan op zoek naar een leuk kamertje en de eerste spulletjes hebben we al gekregen van vrienden die ze niet meer nodig hebben. We moeten toch eens gaan bedenken waar we al die spullen laten.

Terug
Bovenaan