mei mamas

Hallo mei mama's,
Ik weet niet hoeveel er hier nog rondzwerven, maar morgen is het alweer 1 mei!! Oh wat gaat de tijd toch snel!! Ik wou jullie (alvast) feliciteren met de (aankomende) verjaardag van jullie kleintjes!

Zaterdag hebben wij het kinderfeestje met vrienden. Er komen zo''n 30 mensen.
Woensdag 6 mei komt de familie, zo'n 20 man (denk ik).

Ben zo benieuwd hoe het zal gaan. Ik heb er wel al veel zin in!

Veel plezier op de speciale dag!

Liefs,
Petra

Hoi hoi,

Hier een mede-meimama. Oh wat ben ik al weer aan het terugdenken aan een jaar geleden. Aan de laatste loodjes, het was toen zulk warm weer. Elke dag maar uitpuffen onder de parasol in de schaduw en uit verveling wat op internet rondhangen.
Maar natuurlijk ook terugdenken aan de eerste dagen na de geboorte.
Heb jij dat ook?

Dus voor jou is de verjaardag ook al begin van de maand! Alvast gefeliciteerd en een hele feestelijke dag gewenst. Ik hoor graag hoe het was zo'n 1e verjaardag :p.
Ik moet nog 3 weken, maar heb vandaag net de uitnodigingen verstuurd.

Nou er zijn vast nog wel meer mei-mama's....

Hoihoi,

Hier nog een mei-mama. Evy wordt op 16 mei een jaar. Ik heb afgelopen woensdag de uitnodigingen op de bus gedaan. Als iedereen gaat komen, worden het zo'n 25 mensen. Iedereen komt rond 15.00.   Eerst cadeautjes; heb bij bijna iedereen een cadeau-suggestie erbij gedaan, maar eigen inbreng juichen we ook toe, haha...
Volgend weekend alles bestellen van vlaai en zo. Slingers en zo hebben we al. Wil alleen nog een tafellaken halen, waar elk jaar iets opgeschreven/getekend kan worden. Zoals bij het kopje verjaardagsperikelen door iemand werd aangegeven. En verder zien we wel.

Ik wens ook alle (bijna) dreumesen en hun familie een hele leuke, gezellige en mooie eerste verjaardag toe.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Hoi marciris... even nieuwsgierig hoe heb je dat met cadeausuggestie gedaan? Bij iedereen één dingetje opgeschreven? Ik ben niet nieuwsgierig ofzo hoor haha maar was even benieuwd hoe ik het op kon vatten.
Zelf heb ik een lijstje op internet gemaakt. Voor eigen verjaardag doe ik dat ook altijd. Heel handig...scheelt weer heel wat telefoontjes of mailtjes over cadeautjes en ook verschillende families/vrienden kunnen bij hetzelfde lijstje.

Hey Annoniemamma,

Dan ben ik weer nieuwschierig  naar jou lijstje op internet, doe je dat op een site ofzo? Kunnen anderen dan aangeven wat zij al geven?

En nog een vraagje wat vragen jullie zoal voor je kindjes? Wij zijn pas in juni aan de beurt maar denken er al hard over na!

Groetjes en alvast een fijne verjaardag voor alle mei-moeders

Hoihoi,

Ik heb de afgelopen periode de reclame-folders bijgehouden en alle dingen die ons leuk leken voor Evy uitgeknipt. Die knipsels heb ik bij iedereen in de kaart gedaan.
Hoeft niet iedereen te bellen ervoor. En ik wist wel een paar dingen, maar door het bijhouden van de folders, hebben we toch van alles bij elkaar.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

wat slim iris,
en hoe reageren mensen op die cadeau tips in de kaartjes? is dat bij jullie gewoonte met feestjes?
 ik vind het  altijd lastig wie ik wat kan vragen, want wij hebben toch wel verschillende prijscategorieen met gewenste cadeaus.

en verder, wij zijn er klaar voor. slingers liggen klaar, cadeau ingepakt, taart besteld, gedeelte van boodschappen al binnen. uitdeel cadeautjes klaar. ik zal er een foto bij doen, ben zo trots, heb er uren op gezeten.

nu nog wachten op 21 mei, iedereen heeft lekker vrij.

gr floor

Terug
Bovenaan