mei mamas

Wat leuk, Floor! Ik heb Dikkie Dik uitdeelboekjes voor de creche, ik moet ze alleen nog inpakken met een leuke foto van Sophie erbij. Verder is het cadeau besteld, een wheelybug. We willen nog wel wat andere cadeau's kopen, en slingers moeten ook nog. het duurt nog 3,5 week, Sophie is van de 26e maar ik heb er al erg zin in. Ik ben ook veel aan het terugdenken, vorig jaar was mijn verlof net ingegaan.

Veel plezier allemaal!

@zeeuwsmeisje: ik heb een babysite waarop zijn lijstje staat. Voor mezelf doe ik het altijd op www.lijstje.nl. Je kan het naar wens afgrendelen met een wachtwoord. Een vraag waar jou bekenden iig wel antwoord op weten bijv. En iedereen kan er iets af halen. Zo heb je niet dat alle communicatie bij jou hoeft :D.
Maar er zijn nog meer sites ervoor hoor. Ik weet iig nog www.gratisverlanglijstje.com. Maar die eerste bevalt ons goed!

@Marciris: dat is ook een idee. Dan moet je wel heel wat krantenknipsels hebben :p. Zo hebben wij er een paar dingen op staan die wel erg leuk zijn dus hoe meer mensen die op een lijstje zien hoe meer kans dat hij het krijgt haha. Heb je per envelop gewoon meerdere knipsels erin gedaan? Grappig om te zien hoe iedereen het weer anders doet!

@Floor: wat een supertraktatie! Ik vind de kaartenserie van Vis (merk van giraffe) ook altijd erg leuk! Hier geen kdv dus geen traktatie. Wel hebben we iets kleins om mee te geven aan kinderen. Een paraplulollie en daar een labeltje aan gemaakt met: ik vond het een feestje dat je er was.

Leuk om zo elkaars ideeen te horen!

o ja @ zeeuwsmeisje: je kunt idd wat van het lijstje afstrepen. Het wordt dan (bij lijstje.nl) voor anderen niet meer zichtbaar. Zelf kun je het wel weer terugzetten als het toch niet gekocht wordt.
Ook kun je iets onafstreepbaar maken bijv als je meerdere keren duplo/bonnen of wat ook wil hebben.

Hoihoi,

Nee, het is bij ons niet echte gewoonte om op deze manier cadeaus vragen. Ik ben begin van het jaar begonnen met de reclamefolders wat beter bij te houden. En aangezien, mijn geheugen echt niet meer is wat het was (haha), heb ik de dingen   steeds maar uitgeknipt en bewaard.
Toen ik de uitnodigingen ging kopen, bedacht ik me, dat die knipsels erbij konden. Dus specifiek kaarten met enveloppen gekocht en zo opgestuurd.
Heb eigenlijk nog van niemand een reactie, terwijl we dat wel aangegeven hebben. Zal deze week wel komen.
We hadden gelukkig cadeaus in verschillende prijsklassen. En als ze het niets vinden, mogen ze zelf aan de slag met hun creativiteit.
Moeten papa en mama ook nog, daar wij zelf nog niets hebben. Toch wel erg.
Ach ja, hebben we zaterdag nog wat te doen, moeten ook nog taart en traktaties bestellen/kopen. Slingers e.d hebben we al.
Nog 12 dagen te gaan, aaarrrgggg ik wordt steeds zenuwachtiger geloof ik.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Hihi er is iig wel hier belangstelling voor je manier van het verlanglijstje :D.
Maar iedereen heeft dus wat andere knipsels erin?
Nou als je zaterdag een speelgoedwinkel in loopt moet het vast wel lukken. Er is ook zoveel leuk spul! Het is dat ik 2 cadeaus genoeg vind anders zou ik met veel meer thuis komen :p.

Hoihoi,

Ik heb idd bij iedereen andere knipsels erin gedaan. Van dvd's tot houten blokken. Van Little People tot een zwem-/zandbak.
Ben benieuwd of iedereen voor de knipsels gaat, of dat mensen ook nog eigen inbreng doen. Ach ja, als het maar leuk is voor Evy.
Kwamen er alleen achter dat we zaterdag niet naar de stad kunnen. Eerst zwemmen, dan slapen voor Evy en dan naar mijn ouders voor mijn moeders verjaardag en gelijk Moederdag. Ik zal dus waarschijnlijk met Evy alleen op pad moeten. Ach ja dit jaar kan dat nog. Kan ik gelijk zien, of ze het leuk vindt.
Komt allemaal wel goed.

Iedereen nogmaals veel voorbereidingsplezier.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

HoiHoi
Hier ook nog net een mei-kindje!!! (31mei) voor ons duurt het dus nog 3.5week, maar de slingers,ballonnen en het kado is al in huis!!
Heb er zo zin in!!
Voor de familie vieren we het samen want ik ben op 21mei jarig!!
Iedereeen een super verjaardag toegewenst en geniet ervan!! Ze worden zo groot!!
Van de week heb ik zn flesjes weggegooid, want die wilt die absoluut niet meer, en het babybadje na zolder gebracht!! Was even sniksnik!!

Liefs

Terug
Bovenaan