meiden bij wie het langer duurt dan 1,5 jaar ????????????????/

A

Anoniem

Guest
zijn er hier nog meer meiden die er langer dan 1,5 jaar over doen om zwanger te worden en ook onderzoeken in het ziekenhuis hebben ?
ben zelf 27 en zit nu in ronde 19 , heb net de hsg achter de rug en , dat was geen prettige ervaring , mijn eileiders zijn open en de gyno heeft er alle vertrouwen in dat ik het eerste half jaar die komen gaat zwanger raak ( hoop dat hij gelijk gaat krijgen ) ik heb op 27 juli mijn nod ( hoop van niet natuurlijk ) wie nog meer ?

Hoi Janet,

Je kunt het best naar het Als zwanger worden langer duurt forum. Daar zijn veel meiden die langer bezig zijn. Dat is ook binnen het zwanger forum, maar iets verder naar onderen. Kan je het vinden?

Veel succes met zwanger worden! Spannend!

nee hoor , hier zijn ook nog meiden die ik nog ken van het andere forum ( dat was geloof ik ergens in januari )

quote: janet78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-07-2005 18:05:46'));

nee hoor , hier zijn ook nog meiden die ik nog ken van het andere forum ( dat was geloof ik ergens in januari )

hoi   janet78.

inderdaad er zijn hier ook nog meiden  .
ik blijf ook op deze forum bevalt me wel goed.
wij zijn ook 1.5 jaar bezig mijn nod is 20 juli.

gr lineke22.

Hoi hoi

ik ben tottaal anderhalf jaar geleden gestopt,,maar ruim een jaartje bezig
was vledemaand zwanger ,maar werd helaas een vroegtijdige miskraam

Ik ga wel een van deze dagen verhuizen naar het andere forum..als het langer duurt,maar er zijn hier inderdaad nog meiden die al een tijdje bezig zijn,net zoals ik.
sucses gr maantje

hallo meiden , hoe houden jullie je moed hoog . af en toe zit ik zelf echt in zak en as
en wat voor onderzoeken hebben jullie al gehad ?
groetjes janet

hallo meiden , hoe houden jullie je moed hoog . af en toe zit ik zelf echt in zak en as
en wat voor onderzoeken hebben jullie al gehad ?
groetjes janet

Hoi hoi

eerst liet ik de moed wel is vallen en dacht dat he tnooit gaat lukken,,heb al heel wat teleurstellingen gehad,,en elke keer als je ongi wordt,balen,maar op een gegeven moment had ik zoiets,van ach we zien he twel ik wilde niet dat me leven alleen maar draaide om een kindje,,hoe moeilijk ik dat ook vondt,,en het ene lichaam heeft langer nodig als het andere lichaam,bij de een duurt het nu eenmaal langer als bij de ander.
tot vledemaand dat het lukte,,die maand was ik er niet meer mee bezig,,en boem zwanger,,maar helaas is dat misgegaan,,had het heel moeilijk want eindelijk was het gelukt na een jaar,,maar ik weet nu teminste dat ik zwanger kan worden en ben er nu heel rustig in..

gr maantje

Terug
Bovenaan