Meiden die voor een derde kindje gaan

quote: mexx ann reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-05-2007 14:40:58'));

Nee ook wij zijn nog niet lang bezig,ook in de tweede ronde

groetjes mexx ann

Hoi, Wij ook bezig hier voor de 3e. Ben niet helemaal regelmatig, weet alleen dat ik waarschijnlijk deze week nod heb. Zit meestal rond 33 dagen en dat zou morgen zijn. Maar soms is het ook langer dus we wachten maar geduldig af.

-x-

Wij gaan ook voor de derde. We hebben 2 boys van 4 en 2 jaar.
Vanaf aug. 2006 zijn we ad klus.
Gaat niet zoals het moet ivm pcos.
Daar slik ik nu medic. voor en mijn cyclus wordt al korter dus daar gaat alwel de goeie kant op.
Een dezer dagen is mn nod. (vandaag dag 28 maar had zelf het idee dat het 32 wordt omdat ik meende mn ei te hebben gevoeld)

Hoi meiden.

Misschien een domme vraag maar wat bedoelen jullie nou met NOD

Ik heb alleen nog een klein probleempje,ik heb sinds een jaar diabetes type twee.wie heeft hier ervaring mee.??

He Mexx

NOD betekent Niet je ongesteldsheids dag. Dus de dag dat je eigenlijk ongi moet worden maar dit niet hopen te zijn. Ja ik wist ook eerst niet wat alles betekende.

Groet Sharine

quote: mexx ann reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-05-2007 16:00:59'));

Ik heb alleen nog een klein probleempje,ik heb sinds een jaar diabetes type twee.wie heeft hier ervaring mee.??

Niet echt ervaring mee, maar ik heb pcos en ook een verhoogd suikergehalte. Wat dus niet inhoud dat ik diabetes heb maar krijg er wel medicatie voor. Hier door bleef mijn menstruatie dus heel lang uit. Nu slik ik actos (eerst metformine maar daar kreeg ik ook een abon. op de toilet bij...) en zit nu rond de 30 dagen. Netjes dus.

Groetjes Mamaloe

He Mamaloe

O dan wordt het spannend voor je deze komende dagen. Nou ik  voor je dat je nu eindelijk zwanger bent.

Groetjes Sharine

Terug
Bovenaan