MEIDEN>>>LET OP HETE THEE!!!!!!!

A

Anoniem

Guest

Je denkt altijd..dat gebeurd bij een ander...nou, vanmiddag gebeurde het bij Fenna.
Ze greep zo in een kop thee, met dit als gevolg.
Om haar pols waren blaren en de rest van haar armpje en beentje rood met vlekken.
Morgen moeten we weer terug komen en dan komt er nieuw verband en zalf op...
Mijn hart huilt....waarom moet dit haar overkomen.

Ahhhhh de tranen sprongen míj zelfs in de ogen toen ik het zag. Zo zie je maar weer, altijd opletten. Wat een narigheid meid! Ik hoop dat ze er snel weer van hersteld is.

Groetjes Ilona

Wat ontzettend zielig zeg!! Wat moeten jullie geschrokken zijn zeg!
Ik hoop dat ze er niet al te veel last van heeft en het snel geneest!
Geef ze maar en dikke knuffel!!

groetjes Sonja

Oei oei... een ongeluk zit in een klein hoekje he. Wat zal je idd geschrokken zijn zeg. En huilen mag hoor.. kan ik me goed voorstellen.
Beterschap.
Groetjes Veerle

Oh, wat erg! Nou, ik zou ook huilen hoor, en niet een klein beetje ook!
Toch wel eng hoe snel iets mis kan gaan, ook al doe zo je best om ongelukken te voorkomen...
Hopelijk geneest het snel en heeft ze er weinig last van ...

Veel beterschap!

Groetjes, Karin

Jeetje wat rot zeg, voor jullie allebei natuurlijk!
Ik zou ook huilen hoor, en niet zo'n beetje ook!
Heel veel beterschap gewenst!

ow jee wat erg heel veel sterkte er mee ik zet net nog wel een vrolijke foto neer
hat dit niet gezien bij mij schieten ook de trane in me ogen
doe maar heel lief voor haar dat zal ze nu wel even nodig hebben
gr stephanie

Jeeeeeeetje, wat erg zeg! Gaan ze ervan uit dat het wel weer mooi geneest? Wat zullen jullie geschrokken zijn! Hete thee is ook zooooo gevaarlijk, schijnt nog veel erger te zijn dan hete olie van de fondue of zo, terwijl je daar helemaal niet bij nadenkt. Wat is er nou normaler dan een kopje koffie of thee? Hopelijk voelen jullie je allebei snel weer beter!

Groetjes,

Eveline

Terug
Bovenaan