MEIDEN>>>LET OP HETE THEE!!!!!!!

heel erg zielig........ HEEL VEEL STERKTE!!!

Ga hier meteen heel goed oppassen, die kleintjes zijn ook vliegensvlug....veel sterkte en hopelijk geneest alles snel.

liefs esther mama van Mirre, 6 maanden

Ow wat erg. Arme meid. (jullie alletwee bedoel ik dan)
Wat zal je gehuild hebben inderdaad. Ik zit hier ook even helemaal stil achter mijn pc.
Zo zie je maar weer dat iedereen zoiets kan overkomen.
Heel veel beterschap en veel verzachtende kusjes.

groetjes irene

Ohh, wat zielig!!Ik krijg d ´r helemaal kippevel van. Ik hoop dat ze snel geneest en dat ze er niet veel last van heeft. Geef d ´r maar een dikke knuffel. Ze zijn echt vliegensvlug hé. Sterkt voor jou ook, huilen mag best hoor, van de schrik en van kwaadheid. En je eigen niet de schuld geven, daar schiet je niks mee op. Een ongeluk is zo gebeurt. Nu is de rest van de mama ´s gewaarschuwd en letten we extra op.
Dikke kus
Sandra
xxx

tjonge zeg, laat de tranen maar gaan hoor! Zelf ook al bijna aan het huilen, wat erg.... Ja een ongelukje zit in een klein hoekje ze zijn ook zo snel..... Joshua heeft 9 van de 10 keer mijn bril al te pakken terwijl ik altijd me best doe om dat te voorkomen zo snel zijn ze...

veel beterschap gewenst!

grt suuz

heel heel veel sterkte, ik ben nu bijna uit het verband (die kleine dan) het is geen pretje. ik hoop dta ze er niet te veel last van heeft

o zielig he
kan me voorstellen dat je hartje huilt

heel veel sterkte en beterschap   groetjes marriella

Terug
Bovenaan