Meiden, heb jullie nodig!

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Ik heb echt een vraag aan jullie;
Ik ben inmiddels alweer 70 niet ongesteld geweest... 14 nov de eerste nega test en vandaag weer een nega test... Ik baalde echt zoooooo erg! Omdat ik het nog nooit zo'n lange cyclus heb gehad (langste 50) & mijn buik ietsjes dikker werdt.. Zometeen bloed laten prikken, maar ik kan me niet voorstellen dat dat een goede uitslag geeft!
Bij onze zoon ben ik ook naar de gyn door verwezen voor menstr.opwekkers maar toch voor mijn gevoel een test gedaan & die was zoooooo onzettend licht positief...! Nu had gehoopt op een dikke +!
Nou was mijn vraag of dat überhaupt wel kan...? Een nega clear blue test & een posi bloedtest..?

Lijkt me niet, en dan moet ik ook nog 5 werkdagen wachten op de uitslag.. Maar hoe kan het in godsnaam dan zoooo lang duren, want naar mijn gevoel heb ik wel een ei gehad in okt/nov... Ik vind het zo vreemd & ik baal zo onwijs! Dit wilde ik even met jullie delen!! Thanx girls....

Liefs MamaSun

hi,

Ik heb altijd begrepen als je cyclus langer is dan 40 dagen dat je dan geen eisprong hebt. En als je geen eisprong hebt dan wordt je meestal ook niet ongi. Dus het lijkt mij sterk dat je bloedtest positief is, sorry.

En hoezo moet je 5 dagen wachten op de uitslag? Dit kunnen ze binnnen een paar uur testen hoor!

Succes
Marielle

he mamasun, dit kunnen ze in het ziekenhuis zelf in 1 uur. Ik had steeds een afspraak bij de gyn dan moest ik eerst bloedprikken en een uur later bespraken we dat.

Succes met alles.

gr. nath

hoi dat van een cycls langer dan 40 dagen en dan geen eisprong is niet waar,ikzelf had hele lange cyclssen en ben bij de 3de eisprong zwanger geworden(3x een eisprong gehad in een half jaar..en me laatste cyclys zou ongeveer 42 dagen zijn geweest.ben nu 12 weken zwanger van een tweeling! heel spontaan en zonder behandelingen gebeurt.

liefs

@ Mariëlle74,
Wat je zegt kan maar hoeft niet, we hebben al een zoontje & werdt gewoon ongesteld alleen niet op 30 dgn maar later.. En de laatste 2x ook weer gewoon menstr. gehad alleen nu blijft hij uit.. :-s
@ Nath, Thanx ik ga zo zeker bellen! Want ze zeiden dat het 3 werkdagen duurde.. Kijken of ze het willen doen voor me... Denk het niet!
@ Zonnetje, Thanx! Gelukkig was het bij onze eerste ook zonder behandelingen, en ook zeg maar op dit moment.. Was te lang overtijd, zou medicatie krijgen, maar t ging tegen mijn gevoel in, dus toch nog een test want dat hadden ze niet gedaan toen in zh.. Gelukkig maar want hij was ligt positief! Nu ga ik toch even bellen kijken of ze het me kunnen vertellen! Maar vind het vreemd!!

Thanx!!! Liefs Mamasun

hoi ja dat snap ik mama sun..geoon bellen en hopelijk ben je zwanger!een lange cycls hoeft dus echt niet te betekenen dat je niet natuurlijk zwanger kunt worden! maar dat had je zelf ook al begrepen! succes!zal voor je duimen! xx

Hi zonnetje,
Nou helaas, ze hadden de uitslag wel, maar wilde het niet vrijgeven.. Opzich logisch.. Ze wist niet of ik ik wel was... Balen! Snel naar de ha gebeld of ze het wilde opvragen, die namen al niet meer op.. Echt zo klote..! Ik heb echt een piep humeur ook.. Kan ook geen afspraak maken met gyn.. Wel al gekeken op int.. Maar dan moet je kiezen uit wel of niet zwanger.. Ik bel maandag wel of ze het wil opvragen, dan bel ik ook gelijk naar gyn om evt. te vragen of ze een geannuleerde afspraak hebben & dan een plekkie hebben.. Want voor een termijnecho is er de 15-17e plek en voor een gesprek zeg maar de 24e... :-S Dus dan kan ik net zo goed de uitslag af wachten vind je niet? Het zal wel nega zijn, kan het me niet voorstellen.. Wat vind jij, eerlijk? Gelukkig ben ik wel wat gewend, maar toch is het een dikke tegenvaller! En het liefst wil je dat dan met mensen om je heen delen, maar die weten het natuurlijk niet..! Nu moet ik weer wachten & het duurt al 70 dgn! Maar heb nog nooooit zo'n lange cyclus gehad!
Dus snap er niks meer van! Nu is het even kut, morgen is het weer over... Want het is Sinterklaasfeest! ;-) Thanx voor je reactie! ;-)
Geniet van je 2 kindjes in je buik!! :-D Lijkt me trouwens errrg leuk!

Liefs!!

hoi mama sun,

tiis wel een lange cyclus maar ja je zo naturlijk zwanger kunnen zijn..er is met zon cyclus geen pijl op te trekken wanneer je een eisprong gehad zou hebben..nu heb je negatieg getest maar kan over 2 weken positief zijn..ik dacht eerst ook dat ik niet zzwanger was maar teste later nog eens en was vet positief haha had toen wel al 2 weken last van me borsten en veel uistjes..heb je al kwaaltjes?moeilijk te zeggen wat ik denk...denk rustig afwachten op de bloedtest en is ie nega dan naar de gyn je later onderzoeknen..
sorry voor de typfouten maar zie door het rotforum niet wat ik typ..

hou je me nog even op de hoogte??

liefs

Terug
Bovenaan