Meiden, heb jullie nodig!

Hi zonnetje,

Ik heb met 50 dgn al een test gedaan omdat als ik het als nog wordt ALTIJD dan op dag 50 wordt... Nu was deze test ook nega, nu had ik zoiets ik wacht wel, 3 weken gewacht, dacht als het dan zo zou zijn dan ben ik evt 7 wkn & anders al 10 dus dan moet er een + verschijnen.. Maar helaas.. Als deze bloedtest niet posi is mag ik idd naar de gyn.. Maar laat ik zeker een echo maken! Die hadden ze bij onze zoon niet gedaan.. :-S Daar was de 1e test ook nega & de 2e goed.. Geen kwaaltjes, had ik bij de 1e ook niet.. Ja ben wel erg moe, puistjes idd & humeurig zegt mijn man.. Hihi Ow ja even ranzig, veel meer afscheiding dan normaal.. Iieeuw! Dat had ik bij de eerste ook.. Ben wel al een beetje aan het rond kijken of het wel eens voor komt, en het schijnt toch te kunnen; nega zwangerschapstest & posi-bloed...
Nu maar afwachten!

Liefs!

hoi mama sun

het kan zeker een negatieve zwangerschapstest en een posi bloedtest.
ik dacht de vorige keer ook dat ik zwanger was helaas bleek dit niet te zijn maar de gyn vertelde mij toen dat je uit een bloedtest al het minste hcg gehalte kan zien wat een zwangerschapstest niet kan zien.
dus wie weet is het toch zo bij jou hoop het voor je.

liefs bello

he Mamasun, zal een lang weekend voor je zijn geweest, waarschijnlijk heb je nu al gebeld met de HA. Ik ben benieuwd, ik hoop het voor je meid.

liefs nath

Hey meiden!

Bedankt voor jullie steun! Had ik nodig! :)
Was super zenuwachtig vandaag maar... Helaas, nega uitslag.. Al hoewel ik erniet heel wijs van werdt.. De ass zei dat als het lager was dan 1.2 het nega was.. Ze zag 1.2 of een 1-2 of -2... Maar er stond dat het negatief was... Dus? En nu hoorde ik dat er overal andere hcg waarden worden gemeten, dus ik ga even op int snuffelen.. Ik heb gelijk een afspraak gemaakt met de gyn.. Voor een echo & voor gesprek over hoe & wat.. Bij onze eerste hadden ze geen echo gemaakt & ben ik op mijn gevoel af gegaan en voor de zekerheid getest, was mooi zwanger! Ik kan al snel terrecht, super blij mee! Volgende week woensdag al! Echt beter! Dan is er natuurlijk nog meer uitsluitsel (wat er eigenlijk al is) & weten we wat er allemaal gebeurd daar binnen.. Ik was wel ff van de kaart.. Ondanks dat ik er al van uitging, viel het toch tegen.. Nu kijken waar we in terrecht komen..!! Jullie horen nog van mij! Nogmaals thanx meiden!!

Liefs mamaSun

Hey meiden, weten jullie de hcg waarden? Ik kom op int veel tegen.. <5 is niet zwanger maar 0-5 is zoveel dgn overtijd... Wat heb ik nou aan een uitslag van 1.2 of 1-2 of -2 ??? Ik kan er verder niet veel over vinden, ja zo; <5 of 0-5... We wachten maar de gyn af denk ik? Want zo kom ik er ook niet.. :-S Heeft een van jullie een idee over de hcg waarden? Hou jullie op de hoogte!

Liefs!

hoi mama sun

ik had precies dezelfde waarden als jou en was idd ook niet zwanger.
de waarden weet ik ook niet precies maar het gaat dan per week ook weer omhoog of per dag maar dat weet ik niet precies maar de gyn zei tegen mij als het onder de 2,5 geloof ik is dan ben je zoieso niet zwanger.
de klap die je gehad hebt is idd logies hoor ook al denk je dat de test negatief zal zijn je gevoel hoopt toch op een goede uitslag.
fijn dat je volgende week al terecht kan bij de gyn dan kun je het zelf nog een keertje vragen hoe het precies zit met de hcg uitslagen.en krijg je miss wat meer zekerheid.
en zolang al niet ongesteld geweest miss heb je je eisprongen gemist dat had ik namelijk ook en heb daar pillen voor gekregen.
mijn gyn kon dit volgens mij opmaken uit de bloedtest.
ben benieuwd wat er uitkomt meis laat je het nog even weten?

succes

liefs bello

Hey Bello,

Ik ben er nu wel relaxed onder.. Alleen gaat mijn gevoel tegen de waarheid in.. :-( Ik weet dat het niet zo is, maar toch vind ik het wel heel vreemd dat het nog steeds niet ben geworden.. Ik heb nog nooit zo'n lange cyclus gehad & volgens mij heb ik mijn eisprong gewoon gehad ergens in okt..! En daarbij had ik bij onze zoon ook een nega test terwijl ik wel zwanger was! Ik deed nog een test voor dat ik aan de medicijnen ging & die was positief, wel héél licht.. maar toch!
Ik weet dat het niet zo is, maar toch hoop ik het wel, wat echt totaal niet kan! Maar toch kan ik er niks aan doen.. Gek he? Misschien als er echt niks te zien valt geloof ik het pas.. Ik ben ook heel benieuwd wat hij gaat zeggen! Was onze zoon gewoon pure mazzel & dat ik bijna geen ei heb of ben ik gewoon heeeeel pril zwanger of is er gewoon niks en moeten we aan de medicijnen? Ik weet het niet.. Ik hou jullie op de hoogte, de 16e al vroeg in de ochtend dus das lekker! ;-) Ook de hele dag vrij genomen, als er wat te vieren valt doen we dat gelijk & zo niet dan heb ik geen zin om te werken en wil ik van alles uitzoeken denk ik.. De echo geeft mij de meeste zekerheid, ondanx dat ik nu ook gewoon er vanuit kan gaan! Maar toch...

Thanx grils voor de steun!
Liefs!

hoi mama sun

dat is toch heel logies dat je gevoel tegen de waarheid in gaat, gebeurde er maar iets dat je zekerheid kreeg.
hoop voor je dat je meer duidelijkheid krijgt bij de gyn. ga je nog een test doen voor je naar de gyn gaat?

nou heel veel succes met afwachten en ik zal voor je duimen dat je toch een feestdag krijgt de 16e. hihi

liefs bello

Terug
Bovenaan