Meiden help....

A

Anoniem

Guest
He meiden!
Beetje vies verhaal.....maar moet even kwijt!!!
Ging vanochtend naar de wc en toen ik ging afvegen had ik een hele grote klodder donkerrood bloed met slijm en met draden aan het wcpapiertje...
Moet vandaag beginnen met ovutesten dus zit nu in klusweek...
Schrok wel een beetje hoor heb nog nooit zo'n soort iets gehad! Mn mannetje belde en zei dat ik de HA maar moest bellen....nu bel ik nooit maar ik kon niet op het forum?????doet raar....assistente vond het ook raar en ik moet even de ha zelf spreken straks.
Weet niet wat het is.....misschien stel ik me wel weer aan hoor maar was een beetje van slag! Heb wel zeurderig gevoel in mn buik, niet echt ongi gevoel
Iemand die dit ook gehad heeft?
xie maantje

PS voordat ik dit aan mn ventje vertelde, zei hij dat een goede vriend vader wordt, heb wel even erg .

He bah Maantje,

wat vervelend. Ik kan me voorstellen dat je een beetje van de leg bent.

Goed dat je de ha hebt gebeld.

Sterkte!!
Liefs Noelie

He Noeli!
Ja doet heel erg raar....kom nergens in!!!!
Straks de dokter spreken...we wachten maar af!
xie maantje

Hoi ,

het klopt idd dat het forum raar deed vanmorgen.Ik kon ook niet inloggen....

Maar weet je al wat meer....Heb je de HA nog kunnen bereiken

Ik hoor het graag!!!

Liefs KIDS XX

he !!

Als ik ongi wordt en dat begint meestal 's nachts, dan heb ik ook wel eens.
Maar jij zit nu toch in de klusweek.....???

Ga voor de zekerheid maar langs bij de ha.

Ja dit forum doet zeker raar, ik kon der gisterenavond ook niet op, mijn passwoord was niet goed................hmmm ik kom hier toch elke dag..........

Maar gelukkig doet ie het weer.

liefs patricia

He meiden!
Nou....de assistente vond het wel vreemd en moest dus later bellen want dan heeft de dok zelf telefoonuurtje.
Ovulatiebloeding, zat idd gisteren precies in de klusweek en moest met de ovu testen beginnen. Hij zei dat ik waarsch. al te laat ben (???) maar kon wel de testen doen. Als ik geen buikpijn heb en het zet niet door is er niks erg maar als het doorzet moet ik vandaag toch even bellen...Heb het nog 3x gehad gister(pff).
Vond wel vreemd hoor te laat!!! Ben even gaan googlen en toen vond ik een vraag precies hetzlfde aan een gyn en hij zei dat het ervoor en erna kon plaats vinden!
Ik heb de ovutest gedaan en lichter streepje dan de C streep.
Ik was een beetje van slag en mn ventje was ook wat vroeger thuis dus we hebben even lekker ons hart gelucht samen!!!
Gaat nu wel weer , nog geen bloeding vandaag (hopen dat het wegblijft)
en dat we gewoon lekker kunnen klussen want gister niet gelukt natuurlijk!

Nou meiden ik hou jullie op de hoogte hoor!!!
Bedankt voor jullie berichtjes!!!  xie maantje

PS ik blijf maar wel gewoon testen hoor, voor het zelfde geld heb ik toch nog mn ei ergens deze week!!!!!! xie

Terug
Bovenaan