Meiden help....

Nou uppdate nr 1:
ging net naar de wc en weer bloed....ik weet het ook niet meer hoor. Als ik nu bel wat kan de dok daaraan doen? Voel me verder prima, heb wel zo'n ei-gevoel zeg maar....
Ik wil gewoon lekker klussen en verder gaan!!!!!!!
Doe straks nog een ovutest, kijken wat die zegt....
xie maantje

Jeetje hier wordt je natuurlijk niet vrolijk van ik had maandag dat ik bij het afvegen waterigslijm had bij het afvegen hier zat ook een wat bloed bij.
Ik vroeg mij ook sterk af wat dat was want ik zou gisteren mij gehad moeten hebben.
Ik hoop voor ons dat het idd met het ei te maken heeft.

Liefs Saskia

He Saskia!
Ja wat was dat he? Nou was het echt veel bij mij hoor....en slijmerig. Normaal heb ik gewoon wit slijm dan weet ik dat mn ei eraan zit te komen...ik wacht de ovutest nog even af..
Ohja hij zei dat het ervoor of erna kon plaatsvinden..???
Was het het voor jou erna? Dan kan het overtollig slijm met bloed zijn geweest.
xie maantje

Hoi Maantje,

Ik had afgelopen maandag wat slijm met bloed en als het goed is moet ik gisteren mij ei gehad hebben.
Maar ik heb mijn ei deze maand niet gevoeld de vorige 2 cyclessen wel heel duidelijk.
Maar wij zijn nu in ronde 12 en ik heb mijn ei nog maar 2 gevoeld dus het is weer spannend.

Liefs saskia

Heb je wel geklust dan? Zou idd je ei kunnen zijn want er is slijm en bloed kan erbij zitten.....ik hoop het voor je!!!!!!!! 1 dag voor mn ei heb ik altijd heel veel slijm.
Ik zit in ronde 8 en begin nu met ovutesten dus ga eens proberen of ik het zie!!!
xie maantje

Hoi Maantje,

Gistern hebben we helaas niet gelust maar zondag en maandag wel dus we makken wel een goede kans.
Mijn mannetje vond het nodig om gisteren laat thuis te komen en had dus geen zin meer in klussen.
Nu weet hij ook niet wanneer ik mijn ei heb anders had hij nog wel even zin en tijd gemaakt haha.

Liefs saskia

Ja dan maak je zeker een goede kans!!!!
Ik hoop het voor je hoor! Voor mij ook maar eerst moet het bloeden even ophouden!!!
Ja en natuurlijk had het mannetje zin gister..........
Tis wat he...?

Haha nou ik zal vor ons duimen dat het deze maand raak is, mag nu ook wel een keer.
Alhoewel mijn man en ik denken dat wij een december kindje gaan krijgen onze eerste is ook in december geboren man lief is ook in december jarig en zo nog een paar verjaardagen en alle feestdagen niet te vergeten natuurlijk.
Nou ja we zien het wel he?

Terug
Bovenaan