meiden met overgewicht letop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nou ben het er ook niet mee eens!!! Wat je beweerde hoor!!!
Elk lichaam is anders, reageert ook anders op hormonen en zo!!!
Was zelf bij de eerste zwangerschap 82 kilo ook te zwaar maar was bij de 2 de ronde zwanger en was 14 kilo tijdens de zwangerschap bij gekomen en ben nu   bevallen op 2maart dit jaar!!!
En weeg nu een kleine 79 kilo dus zelfs onder men begin gewicht toen ik zwanger raakte!!!
Dus dat gaat niet voor iedereen op!!!

Succes meiden!!

Liefs Sandy

Hallo ladies,

Ik wil hier ook op reageren.
Ben zelf 1.65 en weeg ongeveer 71 kg. Ik zit dus ook met een klein overwicht probleem.
Ik heb gelezen dat het inderdaad voor kan komen dat je daardoor minder snel zwanger kan worden. maar dat dat niet voor iedereen zo is.

Nu heb ik een vriendin die al 1.5 jaar bezig is geweest en is 2x flink afgevallen en is van maat 44 naar 38 gagaan. en heeft er ook lang voor nodig gehad om zwanger te worden.
Dus het is denk ik ook een beetje geluk hebben.

Een tip. als je zwanger wilt raken mag je eigenlijk niet dieeten. is juist slecht.
Van de dokter te horen gekregen. Dus ik eet nog lekker door zoals altijd. ha ha.

Veel succes iedereen.
Groetjes gizzymo

Hee dames,

Ik wil ook wel ff reageren!
Ik ben 1.68 en weeg 85 kilo dat ik van de eerste zwanger werd was ik 90 kilo.
Ik ben in mijn gehele 9 maanden 3 kilo aangekomen en daarna 15 kilo afgevallen zomaar zonder er iets voor te hoeven doen.
Nou is mij vader afgelopen november overleden dus zit ik weer op 85 kilo maar wij willen een tweede dus ik ga nu niet beginnen met afvallen.

Gr: poppie 2

Terug
Bovenaan