Meiden moet je horen...

Hey meid,

wat harstikke leuk voor jullie zeg!! Gefeliciteerd!! En wat een verassing voor jullie. Zo zie je maar dat het komt als je het niet verwacht... Was bij mij ook zo ;-)

Geniet maar lekker meid!

Liefs Debby.

Gefeliciteerd! Heerlijk voor jullie en op een moment dat je het niet verwacht.
Lekker genieten nu!

groetjes Maris

Nou, het mooiste wat er is..onverwacht, en niet eens teveel mee bezig..haha, maar wel gelukt!
Proficiat!
Zo zie je maar dat elke dag vrijen geen extra garantie is, er is maar weinig voor nodig.[.ja wel veel geluk!!]
Geniet maar fijn!
Gr Rina

Gefeliciteerd en geniet er vooral maar lekker van!

groetjes Tamar

Nou, gefeliciteerd hoor! Superleuk voor jullie! Geniet er maar van!
Het valt mij wel op hoeveel 'zomer2007mama's' alweer een tijd zwanger zijn, of zelf bevallen zijn, of hoogzwanger zijn.
Moest er toch niet aan denken toen mijn zoontje een jaar was, of zelfs jonger, om alweer zwanger te zijn/raken...ook nu mijn dochter 1,5 jaar is niet...(een derde lijkt me ook niks)
En toch klinkt dat wel akelig als ik dat zo zeg he, alsof je het zelf even zo beslist en bepaald wanneer je wel/niet zwanger raakt. Want zo werkt het niet, ik weet het.
Maar, als alles een beetje normaal gaat of gegaan is, dan denk je soms wel zo, en das ook gezond en niet erg. Als je maar wel er  om denkt tegen wie en hóe je het zegt.
Een derde? Ik zie er nu al tegenop: de bv, fv, luiers, een ritme vinden, herstellen...pfffffffffffff, ben blij dat ik dat gehad heb, en niet meer hoef. Dus ik denk dat er geen derde komt. Maar ja...zeg nooit nooit...ik ben nu 33, begin juli wordt ik 34, dus de definitieve beslissing duurt ook niet meer zo lang denk ik. Maar dan is mijn man aan de beurt!
Nou, dit was even een heel verhaal op jouw toppic, sorry  ging ook zomaar...
Succes!

Zo zie je maar, je hebt maar één keer nodig!  Ontzettend gefeliciteerd en geniet er van!

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan