Meiden niet te geloven ben weer ZWANGER na bbz

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Heb weer goed nieuws te vertellen ben ZWANGERRRRRRR. Had een wat latere eisprong eigenlijk heeeel laat. Maar ik dacht dat ik dan pas aankomende vrijdag mijn NOD had. Was zo benieuwd heb digitale gekocht van clearbleu en daar zaten er 3 in. Ik dacht hij is vast nog negatief en dan kan ik altijd nog van het weekend weer testen. Maar nee hoor hij gaf heel snel ZWANGER aan. Zit te trillen als een gek. Ben helemaal blij. Had al wel een goed voorgevoel. En dit eigenlijk direct na mijn bbz van afgelopen september. En ja mijn pendel had het weer juist.
Meiden hier strooi ik nog wat glitterssss

En ik hoop dat er veel meiden mij zullen volgen. Succes meiden en ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger mogen raken.

Liefs Sharine

Jeeeeeh!!!
'Gefeliciteerd meid!
Heel veel geluk en gezondheid!!
Dikke kus Rimke

Hey,

Gefeliciteerd meid!!!
Ik heb vanmorgen ook getest....en wat denk je....Ook ZWANGER!!!!
Ik vind het allemaal heel onwerkelijk want ik merk er eigenlijk niets van....
Alleen mijn man vertelde me al enkele dagen dat ik niet te genieten was....hihi....
Geniet van je zwangerschap!!!

Liefs Mootje

Hey, van harte GEFELICITEERD!!! Hopen dat alles goed gaat de komende 8 wkn. Geniet er van, een heel fijne zwangerschap gewenst!!!
Groetjes, Esther.

Van harte gefeliciteerd!!!! een hele fijne maar vooral gezonde zwangerschap toegewenst!!!!

Krijg je nu ook eerder een echo???

Liefs Randy

Allereerst bedankt voor jullie felicitaties hoop echt dat jullie me snel mogen volgen.

Randy ja ik krijg eerder een echo alleen om te zien of het in de baarmoeder zit.  

Liefs
sharine

quote: sharine2 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-11-2007 11:36:38'));

Hoi allemaal

Heb weer goed nieuws te vertellen ben ZWANGERRRRRRR. Had een wat latere eisprong eigenlijk heeeel laat. Maar ik dacht dat ik dan pas aankomende vrijdag mijn NOD had. Was zo benieuwd heb digitale gekocht van clearbleu en daar zaten er 3 in. Ik dacht hij is vast nog negatief en dan kan ik altijd nog van het weekend weer testen. Maar nee hoor hij gaf heel snel ZWANGER aan. Zit te trillen als een gek. Ben helemaal blij. Had al wel een goed voorgevoel. En dit eigenlijk direct na mijn bbz van afgelopen september. En ja mijn pendel had het weer juist.
Meiden hier strooi ik nog wat glitterssss

En ik hoop dat er veel meiden mij zullen volgen. Succes meiden en ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger mogen raken.

Liefs Sharine

Hoi Sharine,
ben erg blij voor jou, hier net hetzelfde.had geen enkel symptoom,was alleen al een eindje overtijd.gisteren beslist om te testen,en ja hoor.zwanger!!!we waren hier gisteravond nogal enthousiast hoor.spruitje 2 is hier op komst.wat zal onze zoon nogal opkijken als mama een dikke buik krijgt!vraag me af hoe hij hier op zal reageren!?in elk geval, ik mag straks bellen naar gyne voor afspraak.spannend!wil zo snel mogelijk gaan om meer te weten!een dikke proficiat ook aan jullie, en hopelijk voor velen op dit forum goed nieuws!groetjes fifi81

Terug
Bovenaan