Meiden niet te geloven ben weer ZWANGER na bbz

Wauw, Sharine! Wat goed, gefeliciteerd!!! Ben heel erg blij voor jullie!
Ik dacht het al wel, zoals jij het omschreef! En je had in eerste instantie deze maand al afgeschreven omdat die eisprong maar niet kwam!!! Geweldig hoor!
Wanneer ben je nu uitgerekend? Net augustus, denk ik!

Liefs, Kaskes

Ja Kaskes ik denk ook begin augustus maar weet het niet zeker kan ook eind juli zijn haha. Maar goed we wachten af. Ben ook reuze blij en dat idd zo snel na de bbz.

Liefs Sharine

Doe maar eind juli dan! Dan zitten we samen op het juli 2008 forum, haha!
Geniet van het goede nieuws!!!

K

Van harte gefeliciteerd Sharine!!!!!
Fijn zeg dat het zo snel alweer raak is.

Groetjes,
Angel

Gefeliciteerd!

Geniet van je zwangerschap! en ik hoop voor je dat deze zwangerschap goed loopt!

Liefs Jacqy

Hey Sharine,

Wat een goed nieuws zeg! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet er maar lekker van. Begrijp ik het goed dat jij zelf pendelt? Hoe gaat dat in z'n werk dan, heb hier  een tijdje geleden een topic geplaatst over pendelen, maar geen reactie gekregen. Wij hebben nu twee dochters en  willen graag een 3e kindje, alleen  twijfelen we nu  toch wel een beetje. Ook omdat ik tussen mijn beide meisjes 2 miskramen heb gehad.  Geeft die pendel ook aan hoeveel kinderen je krijgt en wanneer? Zou jij ook voor mij kunnen (en nog belangrijker willen) pendelen? Ik ben nl. erg geïnteresseerd in wat er uit komt. Heb al vaker gehoord dat het (bijna) altijd uitkomt. Toen ik zwanger was van mijn 2e heeft iemand voor mij gependeld en voorspeld dat het een meisje was, dit klopte! Deze persoon pendelt echter alleen als je al zwanger bent om te voorspellen welk geslacht de baby heeft. Ik hoor graag van je!

Liefs,

mij

Helemaal super zeg !!!!!
Van harte, hoop dat je deze keer een fijne en gezonde zwangerschap zal hebben.
Probeer ervan te genieten he.....

Liefs happy

Hoi Sharina!

Allereerst van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat deze zwangerschap goed  voor je gaat verlopen!

Ten tweede: Een vraagje. Jij zegt dat je een heel late ei-sprong had. Hoeveel dagen heeft er tussen jouw late ei-sprong en je test gezeten? Ik heb nl. ook een late ei-sprong gehad (de 16e). Oorspronkelijk zou ik mn NOD de 24e hebben. Maar er is nog geen ongesteldheid te bekennen. Had wel afgelopen vrijdag een baal dag. Emotioneel/buikpijn/rugpijn. En nu heb ik een weeig gevoel. Ik heb zelf het gevoel dat afgelopen vrijdag een innesteling was (had ik nl. bij mn vorige zwangerschap ook  - helaas misgegaan bij 23 wkn). Maar ik durf nog niet te testen, omdat mn ei-sprong laat was. Ik ben bang om negatief te testen. Wat denk jij?

Geniet van je zwangerschap!

Liefs, Kitty

Terug
Bovenaan