Meiden uit het oosten (nieuwe topic voor het uitje) reageer SNEL!!!!!

Je kunt zelf eten en drinken meenemen. In ieder geval voor de kleintjes. Je kunt er voor jezelf wel koffie/thee en frisdrank kopen en voor de grotere kinderen kun je een kan met ranja laten komen. Maar zelf even een broodje of wat koekjes meenemen kan volgens mij wel, hoor!!!
Groetjes Marieke
p.s. moet ik er nog 2 data bijzetten? Zodat we er zes hebben? Er haken namelijk redelijk wat meiden af nu...

tot nu toe kunnen volgens mij 8 juni de meeste dames, maar volgens mij hebben ook nog een flink aantal dames niet gereageerd. Of heb ik dat mis.

Groetjes sandra

Ik zou het leuk vinden als er nog even een paar (2) data's bijkomen, zodat ook wij kunnen komen... Maar als de meesten wel op deze data's kunnen dan komt er snel wel weer een bijeenkomst.

Dus Marieke kijk maar, als jij het goed vind dan vind ik het ook goed zo, hoor !!

Groetjes Jolanda

Hai Maaike,
Wat een toeval..maar ik word de 15e alweer 28jaar.
Groetjes Lillian

jammer,jammer moet ik allebei werken (als het wel een van die dagen wordt zal ik proberen of ik nog wat kan ruilen)

Mijn voorkeur is dus   (nou moet ik eerst even spieken naar de datums hoor)

ik kan dus 8 en 13 juni en van die nieuwe data 20 en 22 juni, kan ik allebei!

Ik ga vrijdag met vakantie dus ik hoop dat we er voor die tijd nog uit komen en anders zie ik het volgende week wel!

gr. jen

Terug
Bovenaan