***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

Lieverds!!!!!!!!!!

Ja ik weet het idiote tijd  maar meiden ik ben gewoon zwanger ohhh ik weet het niet meer er draaid vanalles door me koppie!! Lig al hele tijd wakker maak me mannetje onrustig haha dus zit ff wat te drinken enzo beneden!! Ik ben zo kots en kots misselijk whaha begint al goed!! Gister nog een test gedaan en ja hoor licht streepje nu wacht ik tot maandagochtend of dinsdagochtend!! Maar ik voel me op ene zo ontzettend zwanger!! En dat na ronde 9 whoehoejoe!!!!!!!!
@hannes meid jij test dalijk positief jaaaaaaaaa zou te gek zijn!!
@cato o o meid deze verhalen klinken voor jouw als muziek in de oren  de dagen tot donderdag zullen wel lang duren maar uiteindelijk.... Met zn allen zwanger gaaaaaaaf
@lesy ben twee dagen eerder uitgerekend als jij
@jvm wat ik tegen jouw wilde zeggen weet ik niet meer ach tis midden in de nacht dus wat wil je!!!

Lieve meiden weet dat ik aan jullie denk!! Succes en sterkte

Dikke kus Greet

Greet ik wist het, ik wist het!!!!!!!
Aaaaahhhh meissie gefeliciteerd!!! Heb er tranen van in mn ogen, ik gun het je zoo!!
Hahaha, 1 uur 's nachts? Hoe reageerde je man? Nee je kunt even nergens anders meer aan denken hé? Wat heerlijk. Lekker gaan genieten nu okeej??

Ik heb vannacht nog aan jullie lopen denken meiden! Ben zo met jullie begaan!
Nu hannes nog om 10:00 uur.....
Zal eerst even na de kerk (hoop dat ik er wat van meekrijg haha).....En daarna snel naar de pc om te kijken hoe het met jullie gaat! Ben heel benieuwd!!

Liefs van Lesy.........

Owww Greet, supppeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!
Dit is toch werkelijk waar niet te geloven meiden.
Zeg eerlijk dit is toch een droomscenario!!!
Ik was ook al vroeg wakker en kon niet meer slapen. Maak me in mn hoofd toch steeds zorgen,getsie. Greet welke testen heb jij gebruikt?

kuskus

Terug
Bovenaan