meiden wat doen we na de bevalling?

A

Anoniem

Guest

even een vraag hoe doen we dat als we zijn bevallen? gaan we verder op de groep onder een andere naam ofzo?
lijkt me wel heel leuk om zo nu en dan toch nog wat van elkaar te horen we hebben toch best wat dingen met elkaar gedeeld enzo

hooor wel van jullie hoe we dat gaan doen dan,,

veel liefs cora

Het is inderdaad wel leuk om dan een beetje op de hoogte te blijven van elkaar. Misschien kunnen we dan een november-mama-hyve aanmaken?

groetjes,
Ikke mv 1 & ?

Ja november mama hyves, dat is goed idee, ik ben alleen niet zo supper handig met hyves dus wie gaat het groote moderator worden????

Lijk me leuk om te lezen hoe het met iedereen gaat, en foto's kijken van de kleine poppetjes als ze geborenn zijn. Bij mij komt het al dichter bij, vandaag 35 w zwanger

Groetjes

JAAAAA ik dooe mee!!!
Tenminste als iemand me de hyves kan uitleggen....

Liefs Nika

Lijkt me ook leuk, maar inderdaad, hoe werkt hyves? I have no idea.

Francien

je kan een hyve maken, maar je kan ook een msn groep aanmaken!! Daar heb je ietwat meer mogenlijkheden. Je kan daar groeilijsten en eerste tandje enz bijhouden.
Ik ga er iig geen aanmaken, das niks voor mij om bij te houden( al maakt het niks meer uit als het eenmaal is aangemaakt)

Maar ik heb al een hyve. voor diegene die niet snappen hoe het er uit ziet en werkt, kom maar eens even een kijkje nemen!!
www.almamaelske.hyves.nl
En als je er toch bent en je hebt een hyve, krabbel mij dan ook maar eens ff!!

Liefs Alma

Hoi!

Aangezien mijn verlof is begonnen, heb ik nu wat meer tijd. Ik zal van de week eens kijken of ik een leuke Hyves-site in elkaar kan freubelen. Ik heb nu al een eigen hyves-site: mijn Hyves-site
Ik heb nog nooit een openbare hyves-site gemaakt, dus het wordt voor mij ook even uitproberen.
Jullie horen het wel als het gelukt is!

groetjes,
Ikke mv 1 & ?

Ik ben helemaal voor om na de bevalling door te gaan!!

Alleen zou ik persoonlijk voor een gesloten groep kiezen, waarbij mensen zich wel kunnen aansluiten maar na toestemming van de moderator. Dan heb je geen last van reclame en ongewenste personen. Ik zit nu nog steeds op zo ´n groep die na de geboorte van mijn oudste is doorgegaan. Wij zitten op www.yourbb.nl
Daar kunnen we ook foto ´s plaatsen, een poll maken, de boel in verschillende "hoofdstukken" indelen en nog meer leuke dingen doen. Wil er best na de bevalling naar kijken want ze sluiten dit forum niet op 1 december.
groet,
Jinny

Terug
Bovenaan