meiden wat doen we na de bevalling?

ja ben ik het mee eens hoor een groep op msn is denk ik beter daar kan niet iedereen zomaar op enzo

hoor wel van je als je hem klaar heb hahaha

veel liefs cora

hoi

ik vind het ook leuk contact te houden

een msn group aanmaken lijkt me de beste optie.

Je kan hier erg veel foto's kwijt en ook berichten in verschillende onderwerpen. Ongeveer zoals dit forum ook werkt.

Je kan het besloten maken zodat iedereen zich moet aanmelden en niet iedereen kan meelezen. ( ook evnetuele fotos van onze kleintjes zijn dan beschermt...)

Ik weet hoe het moet en wil het ook best beheren. Ik beheer er namelijk al een dus voor mij si het zo gepiept er eentje bij te maken. Tenzij er nog meer mensen intresse hebben en weten hoe het werkt.  

Het is overzichtelijker als hyves... wnat je kunt daar alleen krabbelen en iedereen moet ook een eigen hyves profiel hebben.

liefs gridje

hoi gridje

mijn zegen heb je ahhah laat maar weten wanneer hij klaar is en hoe de groep gaat heten
misschien handig om nog iemand tot modderator te maken voor het geval jij aan het bevallen bent ofzo hahahha

veel liefs cora

hoi cora

ja ik ga hem maken als ie af is laat ik het wel weten.

Alleen: Om jezelf aan te melden heb ik dan wel jullie emailadressen nodig. Maar die kunnen jullie dan naar mij mailen. Dan is het niet openbaar. Daar maak ik dan wel een apart onderwerp over.

Je kunt volgens mij 2 mensen moderator maken. Das inderdaat wel handig. Maar je kunt ook de leden bijna alle mogenlijkheden geven asl de moderator. Zo hoef je als moderator niet iedere dag alles te controleren. Dat leek me de handigste optie. Iedereen kan dan zelf foto's plaatsen en berichten schrijven, reageren, de verjaardagskalender bijhouden enz enz.

ik laat weten wanneer ik hem af heb.

liefs gridje

Terug
Bovenaan