meiden!!!

A

Anoniem

Guest
meiden ik wou dit even kwijt ik vindt dit echt een super side zo lekker kletsen over alles en het maakt je soms ook minder ongerust en je komt steeds meer dingen te weten ik wou dus even zeggen IK BEN ERG BLIJ MET JULLIE VROUWEN groetjes daan

Ik voel precies hetzelfde! echt top! Helemaal nu, een erg spannend weekend komt eraan! morgen NOD..... en veel last van krampjes....  Sterkte allemaal!

Veel Liefs Fleur

jaaaah fleur ik ook morgen nod spannend oehhhhhhhh laten we duimen groetjes daantje

OOOOOHHHH spannend hoor! hoe voel je je? wanneer ga je testen?? Ik probeer niet voor zondag te testen..... Ik kan  maandag pas weer laten weten hoe en wat, ben morgen vrij maar heb thuis tijdelijk geen internet....balen.....

VINGERS CROSSED!!

liefs Fleur

Het is inderdaad heerlijk om hier je hart af en toe te luchten.
Vooral omdat ik mijn vriend er niet steeds mee lastig wil vallen.

Meiden succes/morgen met jullie NOD

Groetjes Mickey79

Hee meiden!!

Ik vind dit forum ook helemal superrr!!!
Zeer verslavend...!!!

Echt super om soms ff te klagen  of even te vertellen hoe je je voelt...
Ik heb vannacht zo'n buikpijn gehad dat ik echt dacht ongi te worden, maar toch helemaal niks. Maar morgen is het pas NOD, dus het kan nog. Ik  verwacht wel dat de RD komen..  Maar nog niks is zeker!

xxxxxxxx Voor jullie allemaal!!

Mar  

jeeetjuh ik heb elke keer het gevoel dat ik ongi moet worden maar ben het gelukkig nog niet poehhh aan de ene kant voel ik me andersaan de andere kant denk ik door die pijn shit ik wordt het volgens mij ik ga maandag denk ik testen misschien dat ik het niet volhou en morgen maar ga halen voor zondag hihihihi duimen duimen duimen groetjes daan WIE NOG MEER DIT WEEKEND TESTEN?????

Als vandaag de RD niet arriveren ga ik morgen vroeg testen..!!!
Erg spannend!!

Liefs, mar

Terug
Bovenaan