meiden!!!

nou mar ik hoop het zoooo   laat t ff weten ok   spannend groetjes daan

Ja, dat zal ik doen..!

heb jij ook last van een beetje zenuwen?? Ik denk heel de tijd, " is het nou een ongi gevoel of zijn het de zenuwen??"

Ik denk ook niet dat ik langer kan wachten met testen tot morgen. Ik moet al moeite om niet nu al te gaan testen!

x Mar

ja hahahaahah ik heb de hele tijd kriebeltjes jaa maar wel soms ff het gevoel van shit ik wordt het het liefst haal ik dr nu ook eentje hoor verder heb ik ook nergens last van niet van me borsten niks had ik trouwens ook niet bij me eerste nergens last van wel   heb ik een heel blij gevoel maar dat kan ook zo komen omdat ik het zo graag wil groetjes diaan hoe voel jij je dan?/??

Hoe voel ik me?? Tja, eigenlijk ook nergens last van. Wel ook dat gevoel van.. " shit nu wordt ik ongi" maar dat zakt dan ook weer weg. Ik heb ook geen last van zere borsten ofzo.. Wel was ik een week geleden allemaal moe.

Toen ik net in verwachting was van mijn eerste kindje had ik volgens mij ook niet echt ergens last van.

Jij hebt ook al een kindje? Wat leuk.. Jongetje of meisje en hoe oud??

ja dat gevoel precies als jou heb ik ook het zakt weer dat ongi gevoel.ik heb een dochtertje ze wordt volgende maand 4 jaar en jij?? wel grappig we hebben precies t zelfde hahahaahaha spannend groetjes daan

Daar ben ik weer. Moest even mijn manneke in bed leggen. Ik heb een zoontje van twee jaar en twee maanden. Ik kan vandaag dit forum niet loslaten zeg... Het was al verslavend, maar vandaag helemaal...

De vorige keer was ik ook de eerste maand al zwanger, maar toen hadden mijn man en ik alletwee zoiets van. " het zal wel lang duren" dus we waren er toen helemaal niet zoveel mee bezig...   Zelfs toen we een positieve test in onze handen hadden moesten we dat echt even laten bezinken...
Ik denk als ik nu een positieve test in mijn handen houdt ga ik echt springen...
Nu weet ik dat het de eerste maand kan en kan ik het maar niet loslaten... Gek, en dat voor een tweede kindje..

Ik schaam me  ook wel een beetje tegen over de meiden die al een tijd bezig zijn...

Snap je??

Liefs, Mar

ja ik snap wel wat je bedoeld ja ik had het ook bij mn eerste de tweede keer raak maar ik heb verleden jaar een abortus moeten laten doen wegens omstandigheden en nu ben ik heel bang dat het niet meer lukt.ik ben in fase drie nu dus misschien is het wel zo dat het nu gelukt is maar ik ben wel bang als ik al die verhalen zo hoor .... het is al dat ik er wat minder mee bezig ben als n het begin maar ja je wil het zo graag. groetjes daan

Terug
Bovenaan