Meiden

A

Anoniem

Guest
Meiden , meiden , waar mijn lichaam nu weer mee bezig is , ik weet het niet hoor ...
ik ben contnu misselijk (nog steeds), bijna tot kokhalzen, heb in principe alle symptomen van zwangerschap, en ik doe een test gisteren en ik ben gewoon niet zwanger....... De symptomen heb ik al een poosje ook al tijdens mijn vorige menstruatie van 9 mei... Moet nu over twee weken ongi worden dus ik weet het echt niet meer. Ik w8 maar ff af met testen voor de tweede keer , doe het denk ik maar een paar dagen voor mijn menstruatie.
En dan te bedenken dat ik vroeger nooit dit soort klachten had, dit is echt pas de eerste keer dat het zo lang aanhoudt.
Nou weet ik dus niet of mijn lichaam me bedriegt..... Heb wel dat gevoel nl.
Maar goed .... wordt een beetje moe van dat w8en
Grz Ber

Hey Jarber....

Wat vervelend dat je je rot voelt terwijl de test negatief is.... Heb je misschien een griepje te pakken?

Nee helemaaln iet voel me verder best lekker, het zijn alleen die verschijnselen.. vaag he ...
Afwachten maar meer kan je niet doen , maar ik ben wel blij dat we lekker ons ëi"kwijt kunnen hier hoor hihihihi
Knuf ber  

Je NOD is over 2 weken? en je hebt nu net getest?
want je kunt toch pas testen als je NOD is geweest?
zit je dan nu niet rond je ei???

Hoi Jarber,

Rond mijn eisprong heb ik meestal ook wat ongi klachtjes en soms ook beroerd, tot nu toe ben ik iedere keer gewoon ongi geworden. Ik hoop voor jou dat er iets anders loos is, ik zal voor je duimen!!!

Liefs Lientje

ennuh hier op het forum kun je juist je ei kwijt omdat wij allemaal in hetzelfde schuitje zitten toch en er verder niet met mensen in onze omgeving over praten?! ik tenminste niet... vind dat juist het fijne van hier, iedereen begrijpt je en niemand vind dat je zeurt hoor!

Ja dat klopt ,maar ik ben al zo lang misselijk , en heb al zo lang de symptomen (denk al een a twee maanden, en gewoon echt alles , dus , ik had zo iets we proberen het gewoon en we zien wel dus vandaar dat ik ook zei we w8 nu toch maar ff af tot de NOD
Toch ?
grz ber

Pcies voel me ook echt welkom hier ... thnx ...
En buiten dat je leert hier ook best veel van vind ik, mag dan 28 jaar zijn ,maar af en toe lees ik dingen en dan denk ik oooo kan dat ook dan ... dus zodoende , het is niet alleen fijn,maar ook leerzaam... hihihih
 grz bEr

Terug
Bovenaan