Meiden

Hey Jarber,

Je bent nooit te oud om te leren he?! heb hier ook al veel dingen geleerd, was natuurlijk ook nog maar een groentje, zitten nu net in de 1e ronde voor baby 1 dus wist eigenlijk nog vrij weinig....
Maar tja al 2 maanden misselijk? weet ik ook niet, ben je wel ongesteld geweest tussendoor? anders moet je misschien een afspraak maken bij de ha?? 2 maanden is wel lang en als je test dan negatief is heb je misschien wel iets anders??!
wil je niet bang maken   hoor...

Liefs suus

Hi suus
Ben wel ongi geweest, maar heel vreemd, niet mijn normale gedoe zeg maar (drie dagen en 1 dag uitlekken zeg maar) En nu was ik het de vorige keer 2 daagjes (minder dan normaal) en toen een dag niet en toen weer 1 dag wel... De laatste ongi heb ik 9 mei gehad en die was maar twee dagen en heel vaag ...twee dagen gewoon op het eind van de tweede dag minder , de derde dag smorgens heel weinig en toen was het ook weer over.
Heel vreemd, ben ook al naar de doc geweest die zei je kan niet zwanger zijn want je bent ongesteld geweest/geworden en we hebben bloed laten prikken was kerngezond (gelukkig hihihihi) , dus het is heel vreemd, maar deze maand slaat alles ....
thnx voor je reactie
grz ber

al bij de ha geweest dus.... hij heeft wel een zwangerschaps test gedaan dan?
ontpillen is het ook niet of wel? je bent toch al een tijd van de pil af toch?
nou ja in ieder geval was je wel gezond....
hoop dan maar dat je je snel weer beter voelt... heb ook geen idee wat het kan zijn!
zelf heb je nog maar 1x een test gedaan?

jep idd bij de ha geweest, maar hij heeft geen zw.test. gedaan , vond ie niet nodig....
Ben wel blij dat ik idd gewoon gezond ben maar goed ... ben dus ondertussen al een 15 maanden van de pil af , en je wordt het zo zat he dat w8en ....
grz ber

hey hey,

al 15 maand van de pil af joh... ook al vanaf toen gelijk bezig gegaan zeg maar? ja dan wordt het wachten inderdaad wel frustrerend lijkt me....
heb je eerst wel normale ongi's gehad dan?
anders doe je over een tijdje zelf nog een keer een test... misschien was je vorige test niet goed?!

hallo

ik heb altijd een heel regematig cyclus gehad toen we beslisten dat we een kindje wilden en ik wou het al een tijd heel graag maar mijn man nog niet dacht ik dat ik al de eerst maand zwanger was ik was drie weken overtijd een drietal testen gaan maar steeds negatief, (ik had pijnlijk borsten, misselijk alles wees op een zwangerschap) ik dacht we zullen we zien en liet het zijn gang gaan de dag daarop had ik mijn regels, ik wou zo graag zwanger zijn dat ik mijn lichaam liet geloven dat ik ook zwanger was en dat is zo een 3 tal keer geweest dat ik dat had, dat mijn maar niet ongesteld was, ik was er zo mee bezich, toen het volledig los gelaten het hele zwanger worden en 2 maanden later was ik zwanger
ik was er veel te veel mee bezich
onze zoon Ash is ondertussen bijna 7 maanden en we gaan nu opnieuw voor een tweede en het is terug ontzettend spannend

groetjes Tess

ja weet je , dat zegt iedereen he, maar dat kan ik gewoon niet , het lukt niet op de een of andere maniet .... heel raar misschien, maar ik heb ook de mening als je iets heel heel erg graag wil dan lukt het gewoon niet .... maar desalniettemin toch bedankt ..

quote: lientje79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-05-2007 10:52:48'));

Hoi Jarber,

Rond mijn eisprong heb ik meestal ook wat ongi klachtjes en soms ook beroerd, tot nu toe ben ik iedere keer gewoon ongi geworden. Ik hoop voor jou dat er iets anders loos is, ik zal voor je duimen!!!

Liefs Lientje

ik heb normaal gesproken nooit last van mijn ongiperiode ,maar dit slaat echt alles gewoon hihihihi thnx grz ber

Terug
Bovenaan