meiden

Ik vond het zo rustig op de site dat ik dus een aantal discussies liet losbarsten en ook al worden er geen namen genoemd ik weet best wel dat het voor mij bedoeld is.

Had dan gewoon neergezet, van jo ff kappen. ff een dag niet. dan had ik er helemaal geen moeite mee hoor. maar als jullie er zo last van hadden waarom reargeren jullie dan allemaal??????

ik trek me dan wel een aantal dagen terug. ik heb er dan ook zo geen zin in. wordt het druk op de site. wordt ik gelijk zo terug getrapt, omdat door de korte dingen het wel ineens heel erg gezellie druk was.

Meid

Volgens mij word je helemaal niet teruggetrapt maar verwoordt Annemieke het toch juist heel netjes.

Ieder zijn mening maar volgens mij zit er niets onaardigs bij.

Groetjes

Er wordt volgens mij alleen gevraagd of het misschien in één topic geplaatst kan worden meer niet.
Het is ook best gezellig, ik doe wel niet mee maar lees het wel, maar door al die losse topics is het overzicht een beetje weg.

gr. babbelaartje

Lieve Jantine
Ik begrijp wat je bedoeld, en het is best wel eens leuk af en toe zo'n onderwerp in de groep te gooien.
Maar het werd wel een beetje heeeeeeeel erg veel.
Als we nu een bericht van de dag maken met z'on vraag erin dan houden we het nog een beetje leuk.

En hebben de serieuze berichten ook nog een kans.
Ik weet dat het allemaal goed bedoeld is dus alsjeblieft meissie ga het nu niet te veel aantrekken.

Gewoon lekker meedoen elke dag, ook al is het een dag minder.
Is toch ook niet erg?

Liefs Ilse en Danique

Alles in 1 kan wel, maar dan ben ik het juist weer kwijt en dit vond ik gewoon gezelliger. maar goed als het dan aan mij ligt ook prima.
ik vond het zo ineens wel gezelliger en drukker. en ik haal echt wel de serieuze berichten eruit. en als jullie zijn losgekomen. dan trek ik me terug. deed ik gisteren ook. zodat idd de serieuze berichten boven aan kwamen. maar als men er op reargeert tja dan houd het toch op???
kan toch moeilijk zeggen van jo sorry maar geen reactie meer want de serieuze berichten komen nu los???

Hoihoi

Ik denk ook dat je zeker niet moet stoppen! Het is toch leuk??
Alleen waren het er idd wel heel veel nu. Dus misschien alleen
een klein beetje minder....bovendien.....als je nu alles vraagt, waar
moeten we het morgen dan over hebben????

Liefs Annet

Hoi Jantine,

Ik sluit me volledig aan bij Ilse!!

Het is een super leuk initiatief van jou. Ik reageer dan wel niet op de berichtjes, maar het is wel leuk om te lezen. Alleen is het jammer dat daardoor de wat belangrijkere berichtjes verdwijnen. Natuurlijk kan je naar een volgende pagina gaan om te kijken, maar de meeste houden toch alleen de eerste pagina in de gaten.

Ik hoop dus echt dat  jouw berichtjes blijven op deze site, maar dan ff wat minder.

Gr Tomaatje

Terug
Bovenaan