meiden

Jantine,

Ik noem inderdaad geen namen want ik vind jouw bijdrage juist altijd hartstikke leuk, en zoals ik al zei ik wil niemand voor het hoofd stoten (ik wist het niet nog diplomatieker te verwoorden). Alleen het werd mij persoonlijk een beetje veel allemaal en ik kan me voorstellen dat anderen er zo ook over denken.

Ik zou het zonde vinden als er opeens mensen afhaken doordat ze niet vinden wat ze zoeken. Dit is namelijk ook op het juli2006 forum gebeurd. Opeens was het daar zo stil dat je een kanon kon afschieten.

Annemieke

heey jantiene
ik begrijp dat je je aangesproken voelt!
ik zou zeggen meid gewoon door blijfe gaan met wat je aan het doen bent er komt vanzelf een middenweg en ik vind het ook gezellig al die korte berichtjes van jou.
ik kwam voorheen eigenlijk heel poradiesch hier maar nu blijf ik gewoon hangen omdat ik het gezellig vind.
en waar we de tijd van daan halen : als mijn mannetje slaapt kan ik gewoon achter de laptop kruipen hoor!!
het is hoop ik ook geen aanval op jou persoonlijk en ik hoop dat je dit ook zo kunt zien ga je alsjeblieft niet terug trekken want voor zo ver ik je nu ken ben je een gezellige spontane meid die dit soort dingen leuk vind om te doen nauw dat moet je het gewoon   blijfe doen als mense reageren weet je dat er animo voor is snap je als de mense niet zouden reageren weet je ook dat je moet stoppen.
suc6 groetjes

Hey Jantine,

Het geldt ook voor mij hoor maar ze bedoelen het echt zo slecht niet. Ze zeggen gewoon hun mening en zo zag ik ook dat het er een aantal met 'ons eens waren' (ja weet niet hoe ik dit het best kan zeggen)... het is echt niet persoonlijk bedoeld... en ik was toch door mn vragen heen... jij niet dan? nee want jij bent veel creatiever en dat vind ik echt leuk want jij probeert echt de gezelligheid erin te houden. Nu vind ik het echt leuk even hier bij te lezen en te reageren en als het alleen maar over serieuze dingen gaat nou dan kijk ik ook zo vaak niet. Omdat ik ook niet overal een antwoord op heb (niet omdat serieuze dingen minder waard zijn hoor)... dus trek je er niks van aan... ze bedoelen het echt zo slecht niet.

Kus van Kirsten

ik sluit me daar ook volledig bij aan vind het namelijk ook wel gezellig al die korte berichtjes ik vind de serieuze leuk maar zo  krijg je over elkaar nog wat te weten  
en het houd je van de straat he haha..

groetjes mira mv marek 8wk  

Jeetje wat kunnen sommige  mensen van een mug een olifant maken zeg.
Het word allemaal wel een beetje overdreven hoor.

Ik vind als Jantine dit leuk vind, (en meerdere mensen) laat hun dan gewoon.
Ik vind het ook leuk wat Jantine doet, en idd het was wat stillig op het forum.
En nu zeker dus niet meer.
Dit is mijn mening!!

En idd als mensen de onderwerpen niet boeien nou dan reageren ze niet.
En echt de serieuse onderwerpen worden heus wel beantwoord.
Ik zie bijna nooit dat een onderwerp GEEN reacties heeft.

En nu hoop ik dat dit een gesloten hoofdstuk word, want zo word het forum helemaal niet meer leuk.
Wat de een leuk vind, hoeft de ander niet leuk te vinden, maar laat elkaar in hun waarde.

p.s. Gelukkig zijn we niet allemaal het zelfde, anders zou het wel heel saai worden

Groetjes Mama van Joëlla.

Terug
Bovenaan