Meiden

Heey meiden...

Ik had gisteren me medicijnen gehaald...en schrok er eigenlijk van zoveel... 2 potten Lucrin...is normaal... Maar ik ga nu 225 eenheden menopur spuiten.. En ik kreeg 9 dozen mee... Dus ik is dat allemaal voor mijn.. Jah dus... Ik vond het best veel...maar jah het is voor een goed doel...en ik mag volgende week zondag beginnen met de Lucrin....en dan begint het balletje weer te rollen... Eindelijk...

Xxxx brenie

Spannend joh!

Vaak geven ze medicatie voor 3 maanden mee... mijn vriend spuit ook allerlei hormonen voor de zaadproductie. Wij kregen de eerste keer bij de apotheek 2 tassen mee!

Heel erg veel succes he!
Duim duim duim!
Liefss

Hoi,

Ik ben hier diegene die spuit... Me vriend hoeft niks te doen...tja alleen ze bijdrage leveren, anders kunnen we nog niks ;-p

En ik heb al 4 keer gespoten.. De eerste 7 IUi's met Lucrin zoiezo en daarna kwam de puregon... En de 7 iui moest eigenlijk een punctie zijn...maar omdat me eiblaasjes niet goed genoeg waren gegroeid. Werd dat dus nog een iui... En hopelijk dat de menopur wel goed bij me aanslaat...en ook 225 eenheden spuiten... Is wel wat meer dan de puregon...ik spoot met de puregon 150 eenheden,
Maar het zijn ook wel dozen van de menopur...met al die naalden en spuiten erin enzo...en dan nog de flesjes..

De 28ste mag ik beginnen met de Lucrin..en dan begint het hele circus weer opnieuw... Maar heb er wel heel veel zin in...!!!

Xxxx brenie

En waar zijn jullie eigenlijk mee bezig???

Terug
Bovenaan