Meiden

Heb veel moeite gehad met plaatsen, steeds als ik een reactie plaatste gooide de site mij eruit. Gek he?
Maar spannende tijden voor jou, ik hoop dat die tas met medicijnen niet helemaal op hoeft, dat je ervoor al zwanger bent!
Wenser

Succes meis, ja je schrikt je rot elke keer bij die apotheek he...wacht maar, als je alle spuiten ziet die je hebt gebruikt om zwanger te raken en die op 1 berg legt, niet normaal zoooo veel!

Maar meid, ook voor jou geldt, hou moed! Kijk naar Daycey en naar mezelf natuurlijk (moeder sinds 4 maanden)..enne geloven doe ik het soms nog steeds niet!

Bedenk elke keer weer waar je het allemaal voor doet! Dan ga je het absoluut volhouden.

Succes!

heey Yosha!

ik heb al heel veel ook weggebracht...maar het is inderdaad veel...

ik heb zin in zondag want dan mag ik weer met de lucrin beginnen, ik hou moed en heb er ook heel veel zin in!!!!

wat heerlijk zal het zijn moeder van zooo klein hummeltje...geniet er lekker van meisss.. en daycey ook zooo blij voor hun dat het gelukt is!!!!

ik houd moed... en als ik begin met prikken zondag dan stijgt de moed weer extra...en ben ik extra blij dat we weer beginnen!!!

XXXX Brenie

Het begint nu pas echt to ons door te dringen. Zo onwerkelijk na drie jaar!

Meiden, het wordt tijd om dit stukje van het forum leeg te maken! Zet 'em op allemaal!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan