meidenschoenen....

Hoi,

Ik heb zelf jaren geleden kinderschoenen verkocht. En ik zweer nog steeds bij Naturino tot een jaar of 3. Zodra Renée het lopen goed onder de knie heeft (ze wilt mama nog steeds niet loslaten, hahaha), krijgt ze ook Naturino's. Ik zeg er wel bij, ze zijn vrij prijzig.

Persoonlijk vind ik het het helemaal waard. 40% van de rugklachten bij volwassenen komt door als kind geen goede schoenen te dragen.

Waar je in het algemeen op kan letten is dat er altijd een stevige contrefort (hiel) in zit. Als deze slap (of bij sandalen niet aanwezig) is, komt je kindje echt steun te kort.Verder dient de zool flexibel te zijn. Ook is het heel belangrijk dat je er op let, dat ze niet veel te breed of te smal zijn. Vaak wordt alleen naar de lengte van de voet gekeken, maar een schoen die veel te ruim zit (denk aan laarsjes met een rits), is heel slecht voor de ontwikkeling. En tot slot nooit meer dan één maat groter dan ze nu hebben.

Groetjes,
Evelien

dames,bedankt voor jullie verhaaltjes.
Natascha,ik hoorde vandaag van twee collega,s dat schuurman in westervoort goed is inderdaad.
dus daar ga ik van het weekend eens kijken.
en er is ook nog 70 % uitverkoop,dus hoop da er nog wat leuks tussenzit.
Ik vindt het belangerijk dat haar voeten goed gemeten worden en dat ze echt een fijne schoen draagt.
Ilya,wat een gave schoenen zeg,die zullen ze hier wel niet hebben.
ik heb op de site van ziengs ook leuke gezien van brakkies.
nou hoopp niet dat het een hele zoektocht wordt,aangezien ik nogal kieskeurig ben haha.
gr piewie,mv Mila

Ja klopt er is uitverkoop. haha Ik ben er van de week nog geweest. Gelukkig kon ik de verleiding weerstaan. Ik had bijna weer een hoop geld voor mezelf uitgegeven, hihi.

Succes ermee!!!

Gr. Natasja mv Jamie

Nou het is helaas niks geworden bij schuurman.
Ze hebben wel haar voetjes opgemeten,maar er was bijna niks in haar maat.
Ze zou 20 of 21 moeten hebben(klein pootje niet?)
Ze heeft ook smalle voetjes.
Er was maar een laag paar(meer voor het voorjaar en dus open schoentje)en verder was er zo goed als niks meer van meisjesschoenen(wintercollectie)
Die vrouw zei al dat het een beetje een lastige periode is om schoenen te kopen.
Ik heb verder nog geen tijd gehad om winkels af te struinen,maar volgens die vrouw kon ze best nog even op haar puma,s blijven lopen..ze komen toch minder buiten nu.
Maar ja,wij vinden ze wat koud als ze buiten loopt.
Dus we kijken nog maar even verder hier......
gr piewie.

Oh zonde zeg!! In duiven zitten ook nog   schoenenwinkels. Daar hebben ze ook uitverkoop. Misschien dat je daar kan slagen. Ik heb laatst schoentjes voor Jamie gekocht voor de helft van de prijs.

Succes iig

Gr. Natasja mv Jamie

Terug
Bovenaan