Meike heeft Pseudo-Kroep (net een zeehondje)..

Hey
Thomas heeft ook al 2 keer pseudo croep gehad. Wat ook wel helpt een vochtige(natte) flanellen luier/doek op de buik/borst leggen.
Wij gingen ook met Thomas stomen. Dan gooiden we een handoek over de douche heen zodat er weinig warme lucht vrij kon komen! Sterkte ermee!!
Liefs Esther

ik kan je er ook geen tips voor geven, sorry, ben gezegend met een jochie dat eigenlijk nooit ziekjes is...   Wel heel veel beterschap gewenst en succes voor jullie!

Kus, Marieke

PS: Ik heb inderdaad nog niets vernomen op het januari-forum van ruth... Beeb zit nog heerlijk bij d'r denk ik dan?

heel veel beterschap voor je meissie......

trouwens `s nachts helpt het om het bedje aan hoofdzijde te verhogen dmv bakstenen onder het ledikantje te leggen.....was een tip van onze ha toen Yoëll pseudo kroep had destijds....

liefs denise

Hoihoi

ik zag dat in de snelheid van het typen wel spelfoutjes heb gemaakt, dat ik deze juf zich eigenlijk niet veroorloven haha

Meike is nog steeds ziek, ik hoopte dat ze wat zou opknappen vanmiddag maar eigenlijk is het hetzelfde gebleven.

Ik weet niet meer wie het was maar:
hoofdeinde staat standaard hoger ivm haar oortjes die veel ontstoken zijn geweest.

@Susan, nee Ruth heeft het nog lekker bij zich maar wel de overduidelijke laatste loodjes hebben zich aangediend, is nu ruim 37 weken, de tassen staan al wel klaar haha

Liefs Renske en Meike

Terug
Bovenaan